الطبيبه بخوف شديد: الاميره ريحانه ح.......
سفيان بغضب شديد:انطقي أمي فيها أيه.
الطبيبه بسرعه شديده: الاميره ريحانه حامل.
غضب سفيان كثيرا من هذا الهراء الذي قالته هذه الطبيبه وامسكها من عنقها ورفعها إلى الأعلى صرخ فيها ب أعلي صوت
سفيان: أنتي اتجننتي ولا بتستعبطي معايا.
الطبيبه وهي تختنك وتبكي: والله العظيم ذي ما بقولك ...... الاميره ريحانه حامل.
وعندما قالت الطبيبه هذه الكلمة زاد عين سفيان سوادان وعندما كان سفيان يعتصر رقبت هذه المسكينة التي كانت تموت في يديه
وفي هذه الأثناء يظهر شخصاً ما ويقول .
.......:سبها حالاً
سفيان وهو ينظر إليه ويقول بعيوان مظلمه تماماً.
: أنت أيه اللي رجعك تانى ما إحنا ارتحنا وخلاصنا منك راجع تاني ليه.
وفي أثناء ما كأن سفيان يتحدث تلقا صفعه قويه جدا على واجهه .
نعمان بغضب شديد: إياك تنسا إني أبوك وتتكلم معايا كده انت فاهم.
سفيان أنزل الطبيبه على الأرض وعندما طرقها سفيان ف هرولت بقصا سرعه من أمامه.
سفيان وهو ينظر إلي أبيه بحقد: أنت ازاي تضربني كده.
نعمان بغضب شديد: أنا اضربك واموتك كمان ومحدش ليه عندي حاجه.
سفيان بغضب: اللي هو ازاي أنشأ الله.
نعمان وهو يضحك على هذه النسخة منه.
ويقول:زي الناس برضاك أو غظب عنك أنا أبوك أنت فاهم.
سفيان بسخرية:لا معرفش لمواخزه عرفني .
نعمان وهو ينظر إليه ويسخر عليه هو الأخر 😏:
يعني شوف يبني سخرية القدر انك برضو تحب وحده بشريه وأنت يعيني عليك يحول الله جن .
سفيان بغضب عارم:
متفكروش أن ده نهاية البارت لا دا بس أنا هروح أصلي التراويح.كل سنه وأنتم طيبين رمضان كريم عليكم ويا رب تكونوا بخير .♥️🥰


سفيان بغضب عارم: ماشى تمام أنا بقى مش هبقى جن انتم سمعين أنا هبقى شيطان ومش هتشوفوني تاني.
نعمان وهو ينظر إليه ويقول بعيوان مظلمه:مش هقدر تعيش مع البشر ولا هتعرف تكون شيطان علشان أنت ربنا خلقك جن مش شيطان أنت فاهم.
سفيان بغضب أشد:لا هتشوف بنفسك إني هكون شيطان وعلى فكره أنت برضو انسان مش جن وربنا خلقك إنسان مش جن ليه بقى عيش مع الجن اللي هما مختلفين عنك بكتير وأحب أقولك حاجه أخيره قبل ما تلوم غيرك على غلطاتو لوم نفسك الاول وابقي تعالا لومني بقى.
وبجد انتهاء سفيان من الحديث اختفا وظهر في عالم البشر وقال بسخرية: سفيان مات ودلوقتي جه وقتLuciferالشيطان ههههههههههه.


ونعود مرا آخرا إلي الجناح الغربي للمملكة.
قمر وهي تنظر إلى الباب تنتظر دخول سفيان أو ريحانه؛لكن لا جدوا لم يأتي أحد وغفلت قمر من شدت التعب الذي عانتهو مع سفيان وخناقة زمرده معها.
وبعد مرور شهرين .
تفيق قمر من النوم ويكون هذا اليوم قد تعافت ويكون أيضا عودتها إلى عالم البشر.
وترتدي قمر ملابسها وتذهب إلى الاميره ريحانه وتلقي عليها التحيا وتطمئن على صحتها وعلى صحت البيبي آلتي في هذا المده القصيرة تعلقة قمر ب الاميره ريحانه وهي ايضا.
قمر:العسل بتعني عامل ايه دلوقتي هو والبيبي السكر كمان علشان مننسهوش .
ريحانه وهي تتحسس مكان البيبي وتقول بحزن شديد: أنا كأن نفسي سفيان يكون هنا بس اللي عوزا اعرف هو لا مش متقبل اخوه أملت الدموع عينيها الفيروزتان وصارت تبكي🥺🥺🥺.
قمر وهي أيضا تشعر بل حزن الشديد وتلوم نفسها أنها هي سبب كل هذه المشاكل التي تحدث مع سفيان واقسمت على استرجاع سفيان لحياته الطبيعيه واصلاح علاقته بوالده الذي تود أن تعرفه وتراه وتتحدث معه ومعرفت قصه الحب أو الأصح قصه العشق الابديه هذه.وهي أيضا تشعر
أنها في آخر فترة تشعر بشعور غريب أو بلاصح أنها وقعت في حب سفيان ♥️ لكن هي ليست سوى في أول المطاف ليست مثل درجة عشق سفيان ل قمر ♥️
لكن سفيان أصبح Lucifer
كيف يمكن لقمر أن تسترجع سفيان بعد ما أصبحا الشيطان بحد ذاته 😈😈
هتعرف قمر هتعمل ايه لسترجاع سفيان واعترافها بحبها له