6

52 4 0
                                    

~Następnego dnia  Rozmowa Taylor z ojcem~

-Chciałbym się dowiedzieć jak ci idą postępy z siostrą chłopaka.- mężczyzna  był bardzo zły

- Pracuje nad tym. Jeśli ci się wydaje że jest to takie proste to się grubo mylisz!- Dziewczyna nie miała najmniejszej ochoty rozmawiać ze swoim ojcem

- Świetnie najważniejsze żeby ci zaufała i polubiła z tego co się dowiedziałem chłopak ma bardzo dobre relacje ze swoją siostrą to bardzo ważne dzięki temu uda nam się do niego zbliżyć!

- Chyba tobie! Gdybyś nie wiedział to mam już chłopaka ale oczywiście ciebie to w ogóle nie interesuje! Dla ciebie ludzie to tylko pionki w grze! Jak możesz patrzeć na siebie w lustrze!

Mężczyzna uniósł rękę do góry..

- No dalej uderz mnie tylko tyle potrafisz!- dziewczyna była bardzo odważna. 

- Radzę ci się słuchać i nie sprzeciwiać innaczej gorzko tego pożałujesz! Zrozumiałaś?!- Mężczyzna uderzył ręką o blat stołu.

- Masz zapytać Clare o zajęcia taneczne to pomoże żeby spędzić z nią więcej czasu!
A teraz się wynoś!

Dziewczyna oddaliła się do drzwi po chwili wyszła

~Tymczasem u Clary i Jacob'a~

Rodzice będą za jakąś godzinę muszę się dowiedzieć co przed nami ukrywają.- dziewczyna chodziła po domu szukając jakiś wskazówek

- Siostra możesz mi powiedzieć co ty wyprawiasz?- zapytał Jacob który zauważył Clare grzebiącą w pokoju który służy do pracy Jake'a.

- Nie marudź tylko mi pomóż.- dziewczyna za wszelką cenę chciała się dowiedzieć prawdy.

- Tobie siostra na serio odbiło!- Jacob złapał się za głowę

- Pomożesz mi czy nie?!- uniosła lekko głos

- Nie wierzę że to robię.- Jacob postanowił pomóc siostrze lecz uważał że to głupota

Jak tato się dowie to mamy przejebane.- Rzucił na siostrę gniewnym spojrzeniem.

- Dobra ty szukaj tutaj ja się zajmę laptopem.- Clara otworzyła laptopa i próbowała go odblokować.

- Niby jak chcesz się dostać do jego laptopa napewno ma hasło.

- Mam pewien pomysł.- uśmiechnęła się do niego i puściła mu oczko.

- Czy ja dobrze rozumiem że ty chcesz się włamać do jego laptopa?! Siostra ty się dobrze czujesz?

- Jacob daj spokój proszę.- próbowała opanować emocje

- Niby jak chcesz to zrobić?- Jacob stanął na chwilę i przyglądał się co robi Clara.

- Kiedyś miałam zajęcia o tym. Ten temat bardzo mnie zaciekawił dużo o tym czytałam nie umiem wiele ale może będę mogła coś zrobić warto spróbować.

Cholera laptop jest dobrze zabezpieczony kolejna ciekawa rzecz.- próbowała wymyślić co może zrobić ale nic nie przynosiło efektów.

- Clara zobacz co mam! To jest pendrive może jest coś na nim ciekawego.

Chłopak dał Clarze pendrive który podpieli pod laptop taty.

- Cholera też nic ma jakiś kod zabezpieczający. Czy to nie wydaje ci się dziewne?- Clara popatrzyła na Jacob'a który nie wiedział co powiedzieć.

- Dobra nie traćmy czasu w internecie nic nie ginie więc może znajdziemy coś przydatnego.- Clara postanowiła pogrzebać trochę w internecie gdy nagle usłyszeli że ktoś właśnie podjechał pod dom.

- Cholera mama i tato wrócili. Zostaw laptopa i idziemy! Ty jak coś wymyślisz!- Chłopak nie miał pojęcia co zrobić miał tylko nadzieję że ich nie przyłapią.

Ruszyli szybkim krokiem do pokoju Jacob'a Clara złapała za laptop i zaczęła szukać informacji na temat swojego taty niestety nic nie mogła znaleźć ale  po dłuższej chwili szukania znalazła coś co przykuło jej uwagę na profilu mamy.

- Jacob zobacz co znalazłam!- Zerwała się szybko na nogi

- Kampania #IamJake?- zastanawiał się co to może znaczyć

- Jacob przecież nasz tato ma na imię Jake!- Clara wrzasnęła na cały dom.

To nie twoja wina #Duskwood# cz.2 ( Lea i Jake)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz