Przez kolejne kilkanaście dni Lidia dostawała wiadomości z pogróżkami nie wspomniała o nich Jacob'owi ponieważ nie chciała go martwić. Od dłuższego czasu miała dziwne wrażenie jakby ktoś ją śledził postanowiła zwierzyć się tylko jednej osobie którą była Taylor bardzo się zaprzyjaźniły przynajmniej tak jej się tylko wydawało. Jednak Clara zauważyła że w zachowaniu Lidii jest coś nie tak.
- Lidia co się dzieje ostatnio jakos dziwnie się zachowujesz czy coś się stało?
- Nie oczywiście że nie tylko ci się wydaje- Lidia postanowiła że skłamie nie chciała martwić swoich najbliższych.
- Czy coś się stało po między tobą a Jacob'em?
- Nie u nas wszystko w porządku nie martw się a teraz chodź pójdziemy na jakieś zakupy a później pospacerujemy na mieście.
Dziewczyny udały się na zakupy następnie chodziły różnymi uliczkami po mieście. Lidia odwracała się co jakiś czas i spoglądała czy ktoś ich śledzi cały czas bardzo się bała że ktoś ją obserwuje. Clara dostrzegła w oddali Raphael'a postanowiła pójść przywitać się ze swoim ukochanym.
- Raphael!- Krzyknęła szczęśliwa widząc chłopaka
- O Hej co tutaj robicie nie powinnaś być na uczelni?- Raphael zachowywał się bardzo dziwnie jakby próbował ukryć coś przed Clarą
- A tak sobie rozmawiamy i spacerujemy po mieście a ty co robisz przed salonem Jubilerskim?- Clara była bardzo dociekliwa
- Jaa... Zegarek mi się zepsuł postanowiłem zanieść do naprawy.
- Zegarek?
- Tak zegarek mam pokazać ci potwierdzenie?
- Nie, wierzę ci.- Clara uśmiechnęła się do chłopaka byli tak bardzo zajęci rozmową że nie zauważyli kiedy Lidia zniknęła.
- Dziwne Lidia zniknęła nie podeszła do nas nawet na chwilę. Ostatnio bardzo dziwnie się zachowuje nic już nie rozumiem.
Spróbuję do niej zadzwonić.*Po usłyszeniu sygnału nagraj wiadomość*
- Hej kochana dlaczego zniknęłaś mogłaś chociaż dać znać że wracasz do domu coś się stało? odezwij się jak odsłuchasz wiadomość buziaki
Nie odbiera poczta. No nic może masz ochotę wybrać się ze mną na obiad?
- Oczywiście kochanie z tobą zawsze chodźmy- Chłopak wziął Clarę za rękę po czym udali się w stronę pobliskiej restauracji.
CZYTASZ
To nie twoja wina #Duskwood# cz.2 ( Lea i Jake)
Misteri / ThrillerTa Historia jest kontynuacją pierwszej części opowieści ,, Moje serce bije dla ciebie". Pojawią się postaci Ley i Jake'a ale w znacznie mniejszej ilości. W tej części historia bardziej skupi się na życiu ich dzieci Jacob'a i Clary. Ale nie będzie t...