A tak se ptám

379 13 0
                                    

"Martine jak to víš?" Zeptala jsem se a sedla se vedle něj na postel. "Přes okno" Odpověděl jednoduše. "Jo tak to pak vše vysvětluje" Řekla jsem a lehce se nad touhle situací zasmála. "Proč jsi jim to řekl?" Ptala jsem se dál.  "Bál jsem se toho jak až moc můžeš zajít" Odpověděl a u toho mi celou dobu koukal hluboko do očí.  "Nepotřebovala jsem pomoc" Řekla jsem. "Tak mi ukaž ruku" Řekl Martin a já poznala ,že to myslí smrtelně vážně.  "Nic se semnou neděje" Řekla jsem a cítila jsem jak mi po tvářích tečou slzy. "Doufám , že tě karma hodně zasáhne...protože oba víme ,že jsem si nezasloužila to co si mi udělal" Řekla jsem a to už jsem začala brečet naplno .  "Já vím" Bylo jediné co Martin řekl a já si položila hlavu na jeho rameno. Oba dva jsme nic neříkali a užívali si to ticho které mezi námi panovalo.  "Promiň" Vyslovil Martin a já jsem v tu chvíli ztratila dech.  Pomalu jsem se odtáhla a zmateně jsem se zvedla a už jsem měla na odchodu. " Strašně moc se ti omlouvám" Řekl ještě Martin před tím než jsem odešla. 

Zvláštní na tom ale nejvíc bylo ,že když jsem už byla v pokoji tak jsem necítila vůči Martinovi vztek nebo něco jiného.  Sice mě Martin naštval ale myslel to dobře ,ne?  
"Peťo pojď  na večeři" Volala na mě mamka jakoby se nic nedělo.  

"Nemám hlad" Odpověděla jsem a mamka moc dobře věděla ,že mě nepřemluví takže toho nechala.  Já ale místo toho abych řešila mamka tak jsem se už pomalu chystala do baru.

Vzala jsem si černé carga a velkou černou mikinu která vypadala jako bych jí sebrala brácgovi kterého nemám a nakonec jsem si k tomu vzala i černé podpatky.

Bylo už 22:30 takže jsem už vyrážela ale bez Naomi protože jsme se domluvili, že se uvidíme až tam. 

Byla jsem už před barem ale Naomi nikde, proto jsem se rozhodla ,že už půjdu na bar a objednám si nějaký drink.  "Poprosila bych prosím jeden sex on the beach " Řekla jsem barmanovi a následně čekala na drink.  "Poprosila bych také jeden sex on the beach" Ozvala se mladá blonďatá dívka vedle mě . "Můžu?" Zeptala se a ukázala na místo vedle mě. Já s úsměvem kývla na souhlas, dívka si sedla a úsměv mi oplatila. "Já jsem Lucy" Představila se dívka. "Peťa"Řekla jsem a obě jsme se napili svých drinků. 

Pokračování příště


Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat