POHLED PEŤI
Po ránu jsem zjistila ,že jsem zase sama doma, žádná změna. Udělala jsem veškerou hygien a šla na čerstvý vzduch ven. Byla jsem na mobilu a šla jen rovně. Najednou jen cítím jak jsem do někoho lehce nabourala, bože co se mi ještě nestane? "Promiň" Omluvila jsem se ,nemohla jsem se ani na dotyčného kouknout tak jsem se koukala do země a šla dál. "Hlavně , že mě pozoruješ a na cestu si dávat nemusíš" Řekl ten dotyčný , ihned jsem se otočila. Byl tam . "Slušné vychování ti nic neříká?" Zeptala jsem se mírně naštvaně. "A tobě? Neřekl bych ,že slušnost je někoho pozorovat" Řekl Martin s tím jeho úšklebkem , bože tak moc mi to chybělo. "Už musím" Řekla jsem a měla v úmyslu už jít ale najednou jsem cítila jeho stisk na mém zápěstím. "Taky na to myslíš?" Zeptal se už Martin vážně. "Na co?" Zeptala jsem nechápavě. "Na nás" Odpověděl a já na něj zůstala jen hloupě civět. "Sám si se rozhodl" Řekla jsem nakonec a z jeho sevření jsem se lehce dostala. "Měj se" Řekla jsem a šla raději už zpátky domů. Neměla jsem už ani náladu jít se někam ven procházet. Chtěla jsem si jen lehnout a nemít žádné starosti.
POHLED TŘETÍ OSOBY
Hnědovlasá dívka ležela na své posteli a v hlavě si přehrává veškeré vzpomínky s ním.
FLASHBACK
Byl letní večer a hnědovlasá dívka se tajně vyplížila z domu jen aby se sním pozdě večer mohla setkat. Trpělivě čekala na něj v parku na lavičce , pak jen na svých očích cítila dvě dlaně. "Martine?" Vyslovila jeho jméno se smíchem . "Chyběla jsi mi " Řekl a sednul si vedle ní. "Proč jsi se mnou chtěl mluvit?" Optala se dívka ale Martin jí neodpověděl jen se koukal na její rty které chtěl tak moc ochutnat. Na nic nečekal a dívku políbil.
KONEC FLASHBACKU
Hnědovlasá dívka moc dobře ví ,že tohle vše je minulost. Přeci jenom se to stalo v jejích patnácti. "Jsou to čtyři roky" Opakovala si stále v hlavě a snažila se na něj už nemyslet. Slzy jí stékaly po tvářích. "Už jsi dospělá " Řekla si pro sebe a snažila se ze vší silou zastavit ty všechny její slzy. Nešlo jí to . Hnědovlasá dívka se zvedla a šla si vzít svůj mobil aby mohla zavolat její kámošce. "Naomi přijeď pro mě půjdeme do klubu. Fakt to potřebuju" Řekla do telefonu.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
ČTEŠ
Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256
FanfictionJsme sousedi,obyčejní sousedi . Sousedi kteří, když byli malý si hráli na písku a smáli se děckým vtipům. Dospívali spolu do 15 let pak se pomalu odcizovali. On začal dělat hudbu a má kolem sebe slávu po které toužil. Ona k večeři má extázi Ona s...