Kurva

303 12 0
                                    

POHLED PEŤI

S Lucy jsme si na sebe dali kontakt a já si to už kráčela domů. Nasedla jsem do autobusu a sedla si na volné místo.  

Právě jsem dorazila dom . Rodiče jsem jako slušná dcera slušně pozdravila a šla ihned do pokoje. V pokoji jsem si otevřela notebook. Po chvilce jsem odvrátila pohled a koukla se na batoh,tam kde mám omamné látky. Nakonec jsem pohled odvrátila a koukla se na stůl vedle sebe kde byl nůž. Pomalu jsem si nůž vzala do svých rukou. "Sakra" Sykla jsem když jsem nožem projížděla na mé kůži na stehně.  A už to bylo . Bezmocně jsem nůž když jsem se dostatečně pořezala tak aby mě to uklidnilo dala zpátky na stůl. Koukla jsem se slzami v očích do okna kde jsem si přála ho vidět. Byl tam ...pozoroval mě. S brekem jsem závěs zatáhla. Najednou mi někdo volal . Utřela jsem si své neposlušné slzy a telefon zvedla a udělala jsem velkou chybu ,že jsem se nekoukla kdo mi volal.  
"Peťo?"  Řekl do telefonu Martin a já ihned zamrzla. 

"Hm?"

"Odrhň ten zkurvenej závěs "  Zavrčel Martin . 

"Do píče kurva " Řekla jsem . 

" Dělej" Trval si na svým . 

"Ale notak kurva do piče" Řekla jsem a nuceně jsem odrhnula jsem závěs a na koukajícího Martina jsem ukázala prostředníček. 
"Ani to nebolelo"  Řekl  a já mu to nasraně típla.

"Zkurvenej štukys" Zaklela jsem a rozhodla se , že zavolám Naomi. 

"Naomi čus kurva hele prosimtě půjdem dnes do klubu " Vyblila jsem hned na ní. 

"Jo dobře klid vole já hned za tebou přijedu. " Řekla Naomi a já byla s odpovědí byla spokojená.


 





Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat