POHLED PEŤI
Právě jsme s Martinem mlčky leželi vedle sebe . "Stejně to vyřešíme jako všechny hádky. Cokoli řešíme tak končíme v posteli" Promluvil do ticha Martin a já se lehce zasmála . "Jak to je mezi námi?" Zeptala jsem se opatrně. "Nebudeme to teď řešit " Řekl a já tedy souhlasila, nic jiného mi nezbývalo. Já se tedy zvedla z postele a měla v plánu si to zamířit do koupelny do sprchy. "Kam jdeš?" Zeptal se Martin. "Do sprchy"Odpověděla jsem a šla rychle do sprchy. Smyla jsem ze sebe dotyky Martina a hned mi bylo o něco líp . Najednou když jsem se převlékala tak jsem ucítila na svých bocích něčí ruce. "Zapomněla jsi zamknout" Zašeptal mi do ucha až tak , že jsem z něho měla husí kůži. "Takže jsi mě vlastně pozvala " Dodal a já se pousmála. "Nech mě se obléct" Řekla jsem se smíchem . "Donesl jsem ti mé tričko" Řekl a dal mi ho do ruky . "Děkuji" Poděkovala jsem a dala mu za to pusu ale jen na tvář. Od Martina jsem se trochu vzdálila a rychle si oblékla to tričko. "Sluší ti" Okomentoval . "A její hlas je jako med.Někdy ho chci hodně a někdy chci míň. Můžu mít jinou kdybych chtěl, tak klidně hned ale já chci mít jí. " Řekl kousek sloky z jeho songy a já se uculila a on mi vlepil polibek , něžný polibek. "Doháníš mě k naprostému šílenství." Zašeptal mi do polibku a já se od něj odtáhla . "Proč mi tohle říkáš ? Když to nemyslíš vážně" Zašeptala jsem bezmocně. "Myslel jsem , že s tím počítáš. Jen prostě úlet. " Řekl mě se tak moc chtělo v tu chvíli křičet a brečet . Svlékla jsem si jeho tričko, zvala jsem si rychle svoje a to jeho po něj hodila. "Nech si to pro jinou" Řekla jsem a ihned jsem upustila jeho pokoj .
Když jsem procházela kuchyní tak tam byl David kterej mě zastavil. "Hou hou kam jdeš ? Počkat to on byl s tebou celej večer ? Jsem myslel , že byl s Kačkou" Řekl zamyšleně David a já na něj nechápavě civěla. "Kateřina?" Vyslovila jsem . "Jop , jeho přítelkyně " Řekl David a mě se v tu chvílí vše zhroutilo.
ČTEŠ
Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256
ספרות חובביםJsme sousedi,obyčejní sousedi . Sousedi kteří, když byli malý si hráli na písku a smáli se děckým vtipům. Dospívali spolu do 15 let pak se pomalu odcizovali. On začal dělat hudbu a má kolem sebe slávu po které toužil. Ona k večeři má extázi Ona s...