Tma je ten nejhorší nepřítel

251 14 5
                                    

O MĚSÍC POZDĚJI

Skončilo to tak , že jsme s Martinem spolu. Je to celkem zvláštní , týdny jsme se hádali a dělali si naschvály ale možná právě proto jsme spolu .  Oba dva jsme si uvědomili spoustu věcí.  I když jsme spolu nebyli oficiálně tak nás to sblížilo nejvíc. Miluješ ho? Víte já nad tím nepřemýšlím . Když se mě někdo zeptá je to jakoby to byla povinnost ho milovat .  Pro mě to niky povinnost nebyla . Milovat ho bylo na tom všem  nejlehčí ale odmilovat se to si ani nedokážu představit. 

"Lásko dneska hraju půjdeš semnou doufám " Zakřičel na mě Martin z kuchyně když nám připravoval oběd.  Lásko , přehrávám si ty sladké slova pořád dokola. "Dneska mám něco domluvené s Lucy ale pak za tebou určitě přijdu "  Zakřičela jsem nazpátek a po chvilce už přišel Martin s obědem . "Tak copak dobrého to máme ?" Zeptala jsem se s úsměvem když mi to Martin podával . "To co nám dům dal " Odpověděl a před tím než začal jíst mi dal pusu na tvář. "dobrou chuť" zašeptal a hned jsme se pustili do jídla.

18:00 

"Martine já už půjdu za Lucy " Oznámila jsem Martinovi když jsem si obouvala boty. "Jak jsi mě to oslovila?" Zeptal se nevěřícně Martin . "Martine?" Odpověděla jsem nejistě. "Takže frajerko já ti tady říkám lásko a ty takhle " Řekl a stoupl si nejblíž ke mně jak jen mohl . "Nemáš náhodou teď být na zkoušce zvuku?" Zeptala jsem s úsměvem a Martin se ihned koukl na hodiny a začal panikařit. "Dobře no tak lásko užij si to u Lucy a pak zamnou přijeď" Řekl rychle , dal mi pusu na čelo a rychle odešel do pokoje se asi převléct . Já se pro sebe zasmála a šla konečně za Lucy. 

21:00 u Lucy

"Jak to máš vůbec s Davidem ?" Zeptala jsem se zvědavě. "Kamarádi" Odpověděla okamžitě Lucy . "asi kamarádi" Dodala a já se zasmála.  "Hele vůbec se nesměj co ty a Martin " Zeptala se Lucy . Ani nevíte jak moc bych jí chtěla všechno říct . Říct jí , že se cítím s Martinem tak jak jsem se nikdy s nikým necítila. Říct jí ,že se toho pocitu bojím . Bojím se , že se to každou chvilkou může pokazit . Mám strach ze zrady bojím se , že  mi každou chvílí bodne kudlu do zad. Tak proč jsi do toho vztahu šla když mu nevěříš? Věřím mu jen ten strach tam je a vždycky bude . "Jo je nám spolu fajn" Řekla jsem nakonec a hned jsem se snažila změnit téma. 

23:00 

"Pojedu už za Martinem dobře ?" Oznámila jsem Lucy a šla jsem  si obout boty. "Dobře a opatruj se " Řekla Lucy a dlouze mě objala.  "Pa" Bylo poslední co jsem řekla a Lucy za mnou zabouchla dveře. 

Hned když jsem vyšla z bytu tak jsem se dlouze nadechla . Jako bych tušila , že se něco stane. 

Sedla jsem si pomalu do auta a nastartovala. 

Když už jsem byla na cestě za Martinem začala se mi motat hlava . Snažila jsem se koukat na cestu a pohled neodvracet od cesty. Volant jsem pevně svírala ale po chvilce jsem začala slábnout a volant jsem nakonec pustila a pak jen následovala tma. 

Obklopovali mě různé hlasy ale bohužel jsem nedokázala je rozlišit na to jsem byla až moc slabá.  Po chvilce ty hlasy přestali a já zase přestala vnímat vše. Tma v tuhle chvíli byla ten nejhorší nepřítel.

Mysleli jste si , že to jen tak skončí ? Ne, právě to začíná.





Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 10, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat