9 Měsíců později
Dneska je den s velkým D , mám narozeniny! juchů.
S rodiči jsem narozeniny už oslavila teď jen čekám na single Lucy ano Lucy protože se rozešla tak je to single Lucy takže s ní půjdem do baru. Měla jsem na sobě krásné černé šaty.
Moc mi to slušelo . Najednou někdo zazvonil. "Už jdu Lucy" Zvolala jsem . Otevřela jsem dveře a tam nebyla Lucy, ale Martin s černými růžemi. "Ahoj" promluvil a mě to probudilo z transu. "Ahoj" Odpověděla jsem potichu. "Všechno nejlepší" Řekl s roztomilým úsměvem a růže mi podal. "Sluší ti to" Řekla mě se do očí hrnuli slzy. "Pšš" Řekl a přiblížil se přímo ke mně . "Já vím já vím , že jsi asi určitě nechtěla abych přišel ale já ..." Chtěl pokračovat ale já ho přerušila tím , že jsem mu se smíchem dala dlaň na pusu . "Jsem ráda , že jsi přišel " Řekla jsem a dala mu dlaň z pusy pryč. "Můžeme být kamarádi" Řekla jsem . "Dobře a děkuju" Poděkoval a za ním se objevila Lucy. "Promiň , že ruším ale půjdeme Peťo?" Zeptala jsem a já kývla. "Ráda jsem tě viděla Martine" Řekla jsem a on se usmál . "Já tebe taky , já tebe taky " Řekl a odešel. "Co to bylo?" Ptala se hned Lucy. "Klid , jsme jen kámoši" Řekla jsem a ona zvedla obočí. "Nekouká na tebe jak na kámošku" Řekla ale já jsem dělala , že jsem to ignorovala ale ve skutečnosti jsem nad tím přemýšlela . Jak na mě tedy kouká?
Když jsme přišli do baru tak jsme si hned sedli na bar a pili. Nenápadně jsem si vzala dvě extáze a zapila. "Nepřeháněj to " Řekla Lucy směrem ke mně. "Nojo prosimtě taky by sis měla dát" Řekla jsem ale ona nesouhlasně kývla hlavou. "Hel tam je David brácha Martina " Řekla jsem a ukázala na něj , Lucy se hned na něj koukla a usmála se. Ukázala jsem na Davida ať jde k nám.
"Čauko já jsem Lucy" Představila se Lucy a David hned taky .No a večer šel krásně dál ale pak se to trochu vymklo z rukou.
ČTEŠ
Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256
FanfictionJsme sousedi,obyčejní sousedi . Sousedi kteří, když byli malý si hráli na písku a smáli se děckým vtipům. Dospívali spolu do 15 let pak se pomalu odcizovali. On začal dělat hudbu a má kolem sebe slávu po které toužil. Ona k večeři má extázi Ona s...