POHLED PEŤULE
"Co jsem všechno včera dělala?" Zeptala jsem se a Lucy se nadechovala k tomu ,že něco řekne. "Víš co raději to vědět nechci" Přerušila jsem ji a trochu se zasmála. "Už je vzhůru?" Ptal se z dálky nějaký klučičí hlas který jsem na sto procent neznala. "Jop" Odpověděla Lucy a po chvilce se ve dveřích objevil vysoký klučina který měl dost tetování a černé vlasy které mu lítaly všude. "Peťo to je Sebastian můj přítel"Představila mi ho Lucy a Sebastian se na mě jemně usmál. "Kocovina?" Zeptal se pobaveně. "Haha" Řekla jsem ironicky a nad tím se Seb zasmál.
Přesunula jsem se s Lucy do její kuchyně ale bez Sebastiana protože ten prej musel něco zařídit. "Jak dlouho jsi se Sebem?" Zeptala jsem se Lucy která usrkávala z kávy. "Hm já nevím" Odpověděla zamyšleně. "Jak to nemůžeš vědět" Řekla jsem a zasmála se a Lucy také. "Bylo to složitý" Řekla nakonec. "A dělej řekni mi o tom víc" Rozkázala jsem Lucy a ta pobaveně zakroutila hlavou.
"Bylo mi 16 když jsem ho poprvé viděla. Byla jsem s rodinou na rodinné dovolené v Kalifornii a já si musela najít brigádu protože jsem nechtěla celý čas strávit s rodinou. No a nenašla jsem lepší brigádu než zmrzlinu . No ale nakonec jsem do toho šla. Seb tam přišel jednou s nějakou jeho bandou kámošů no a tak jsme se prostě poznali" Řekla Lucy a já hned na konci věty poznala ,že o tom nechce mluvit. "Takže je z Kalifornie?" Zeptala jsem se a Lucy kývla na souhlas. "Za cca týden odjíždí"Řekla Lucy . "Co ty a kluci?" Změnila rychle téma Lucy.
FLASHBACK POHLED LUCY
Byla jsem za stánkem a v dálce viděla ,že se ke mně blíží banda puberťáků . Byli tam tři holky, jedna obyčejná menší brunetka ,druhá měla šílené modré vlasy a třetí byla nejvyšší a měla pro změnu černé vlasy a na ruce jemné černé tetování. A nakonec tam byli čtyři kluci. Dva vypadali jak obyčejní kluci ale ty druzí dva byli jiní. Jeden měl extrémně krátké vlasy které mel nabarvené na bílo , na rukou měl drahé hodinky a na krku měl dost výrazné tetovaní. A ten poslední byl nejvyšší,měl černé vlasy ale do tváře jsem mu moc neviděla protože měl kapuci ale čeho jsem si nemohla nevšimnout byla jeho tetování ,měl jich na můj vkus moc ale zajímalo by mě jaký mají význam. "Zdravím co si dáte?" Zeptala jsem se když byli přímo přede mnou . "Jednu vanilkovou a dvě jahodový" Řekla ta holka s modrými vlasy. Já jsem na nic nečekala a postupně jsem jí začala zmrzliny podávat. " Budou to dva dolary" Řekla jsem a snažila se o milý úsměv . Holčina zaplatila a já jí poděkovala. Čeho jsem si ale všimla bylo to ,že mě ten černovlasý kluk přímo propaloval pohledem, strašně mě to znervózňovalo . "Mějte se" Pozdravila jsem a oni odešli. Myslela jsem si že je už neuvidím ale opak byl pravdou.
Bylo už později večer a já měla v plánu jít do hotelu. Najednou když jsem se otočila už opravdu odejít stála tam postava. Leknutím jsem sebou škubla a nad tím se neznámá osoba zasmála. "Klid" Řekl mezi smíchem. "Jsem Sebastian " Řekl a sundal si kapuci a já poznala že je to ten kluk z té party. "No to je sice dobrý ale ráda bych šla" Prohlásila jsem a lehce do něj trkla ramenem abych mohla projít. "Moc si nevyskakuj" Zařval ještě za mnou se smíchem ale já šla dál.
DALŠÍ DEN
Už jsem byla zase klasicky za stánkem a čekala až někdo ochotnej si koupí zmrzku abych dostala alespoň dobře zaplaceno. Najednou jsem ale před sebou viděla Sama nebo jak se vlastně jmenoval? Jo vlastně Sebastian, pardon. Nenapadlo mě nic lepšího než se schovat za stánek.Sedla jsem si na zem a čekala ,že aspoň půjde jiným směrem. Už jsem si myslela ,že šel pryč takže jsem se zvedla ze země . Byl tam, stál tam a na tváři mu pohrával pobavený úšklebek. "Co chceš? No na zmrzlinu jsi určitě nepřišel" Zeptala jsem se ale ten jeho pohled. Jeho pohled byl tak chladný naprosto odlišný od včerejška. Netušila jsem čím to bylo ale mělo by to být jedno vždyť ho ani neznám. "Nemluv takhle semnou" Zasyčel na mě . "Tak hele mluv semnou trochu s respektem" Řekla jsem. "Kašlu na to jen tě chtěla moje kamarádka pozvat na párty v "Nějakej vymyšlenej název" " Řekl a odešel. Byla jsem zaskočená i tou párty ale hlavně jeho chováním. Neznám ho ale nechci s ním mít nic společnýho.
Celej zbytek směny jsem nad tou párty přemýšlela . Co kdybych tam nepřišla tak by si myslel že jsem srab? Nakonec jsem už šla do hotelu a v hotelu jsem se rozhodla ,že tam nakonec půjdu. Mámě jsem nakecala ,že chci jít s mojí novou kámoškou na večerní procházku a ona mi to naštěstí věřila. Na sebe jsem si vzala černé uplé šaty a k tomu černé podpatky. Jemně jsem se nalíčila a musím říct že jsem byla fakt kost. S úsměvem na tváři jsem vyšla z hotelu a mířila jsem si to na zmiňovanou párty. Už jsem byla před bytem kde se ta párty konala . Všude byli mladí lidé, mohlo by jim být tak cca jak mě. Pomalu ale nejistě jsem šla dovnitř. Každý se nejspíš skvěle bavil a měl v ruce červený kelímek. Nechtěla jsem být pozadu tak jsem šla do nějaké větší kuchyně kde se nějaká pár olizoval ale já si šla pouze pro kelímek s obsahem. Kelímek s obsahem jsem si rychle vzala a šla z kuchyně pryč. Nemyslím si ale že to byl obyčejný alkoholický nápoj. Začalo se mi všechno motat ale po chvíli jsem se cítila jako v ráji. Tancovala jsem , užívala si ten pocit ale pak jsem cítila něčí pohled na mě. Byl to on...i s jeho partou. Byla jsem si jistá že jsem sjetá ale když jsem ho viděla jakoby to ze mě všechno vyprchalo. Šla jsem za ním, přímo za ním a vůbec jsem nebrala ohled na to ,že tam není sám. "Čumte lidi ona je sjetá" Řekla jedna holka z té párty a všichni se zasmáli, všichni se smáli mně. "Skočila jsi ?" Zeptala jsem se když se dosmála. "Asi nevíš s kým mluvíš ,že?" Zeptala se a na tváři jí pohrával úsměv . Sebastian a ostatní náš rozhovor sledovali ale nic neřekli. "Víš co sorry ,že jsem obtěžovala" Vycouvala jsem no přeci se říká ,že moudřejší vždycky odstoupí ne? Cítila jsem se trapně a sjetě. Pořád jsem před nimi stála protože jsem absolutně nebyla schopná chodit. "Jsi v pohodě?" Zeptala se ta holčina s šílenými modrými vlasy. "Proč se o ni vůbec staráš?" Řekla ta druhá. "Ségra má pravdu je to její problém ,že se sjela" Promluvil konečně Seb. "Kurva ty seš takovej kokot" Vyslovila jsem ale to jsem dělat asi neměla ale já ani pořádně nevěděla co mluvím. Na tvář mi přistála jeho dlaň a semnou to seklo. Modrovlasá dívka si ke mně sedla a ostatní z toho měli prdel. Pohledem jsem ale hledala jen jeho ale on už tam nebyl.
KONEC FLASHBACKU
POHLED PEŤI
Lucy jsem sice odpověděla ale ona byla úplně mimo . "Halo země volá Lucy" Řekla jsem. "Jo hm sorry omluvila se a jemně se zasmála.Pokračování příště
ČTEŠ
Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256
FanficJsme sousedi,obyčejní sousedi . Sousedi kteří, když byli malý si hráli na písku a smáli se děckým vtipům. Dospívali spolu do 15 let pak se pomalu odcizovali. On začal dělat hudbu a má kolem sebe slávu po které toužil. Ona k večeři má extázi Ona s...