vzpomínky zahynou

280 11 4
                                    

DALŠÍ DEN POHLED PEŤI

Probudili mě sluneční paprsky skrz okno.  Promnula jsem si své rozespalé oči a opatrně si sedla pak následně stoupla a mířila si to rovnou do koupelny. Odraz zrcadla mě přímo vyděsil. Měla jsem kruhy pod očima, řasenku všude no prostě hrozně. Rychle jsem si umyla obličej a lehce se namalovala. "Už lepší " Řekla jsem si pro sebe a šla do kuchyně si udělat snídani.  Hned když jsem vešla do kuchyně jsem spatřila mamku. "No kurva" Zaklela jsem. "Jak se máš?" Zeptala se ale já ji úspěšně ignorovala , obešla jsem ji a šla se kouknout co je dobrého v ledničce. Šáhla jsem hned po čínské polévce . "Bingo" Řekla jsem si pro sebe a dala vařit vodu . "To mě teď budeš ignorovat?" Řekla mamka když jsem čekala na vodu. "Jop" Odpověděla jsem .  Když voda vypla tak jsem ji nalila do misky kde byl obsah čínské polévky. Vzala jsem si misku a šla do pokoje. 

Když jsem vešla do pokoje tak jsem si sedla ke stolu, najednou jsem slyšela nějaké hlasy . Koukla jsem se do sousedního okna a tam byl Martin a nejspíš Kateřina, hádali se a to hodně.  Najednou se Kateřina napřáhla a dala Martinovi facku a odešla. Když se na mě Martin koukl tak jsem hned pohled zaměřila na mou polévku a dala si jedno sousto. Najednou mi cinknul mobil. 

Martin: Co vše jsi viděla?
Já: Všechno

Martin : Přijď

Já: Ráda bych se najedla 

Martin : To počká, chci si jen promluvit

Já: Dobře 

Nechala jsem tam tu polévku ležet a šla hned za Martinem . 

Zazvonila jsem a po chvilce mi Martin otevřel . "Přišla jsem jen protože si chci promluvit nic víc" Řekla jsem a on mě pustil dovnitř.  

"Takže " Řekli jsme naráz s Martinem  když jsme byli v jeho pokoji a seděli na posteli s rozestupem. "Rozešel jsem s Kateřinou" Řekl z ničeho nic . "Páni" Řekla jsem ironicky . "Kvůli tobě " Dodal . "Martine nedokážu zapomenout na to co jsi mi udělal " Řekla jsem naštvaně. "vzpomínky zahynou" Řekl a koukal se mi na rty. 

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat