Hromadí se ve mně co?

401 13 0
                                    

POHLED PEŤULI

"Nemůžu" Odpověděla Naomi . "Kurva proč ne?" Zeptala jsem se s výšeným hlasem.  "Mám tak tisíc problémů Peťo , nemám na tebe čas"Řekla Naomi. "Moje přibývaj snad každou vteřinu " Řekla jsem a hovor típla. Mobil jsem hodila o zeď a pomalu jsem sjížděla dolů po dveřích. Pak jsem si vzpomněla . Šla jsem si do svého baťohu a otevřela přední stranu.  Z kapsy jsem vytáhla pytlíček na nejlepší příležitosti.  Kokain, jeden z mých nejoblíbenější stimulantů. Společně s pytlíčkem jsem si sedla ke stolu a udělala si tři slušný lajny.  Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. Chtěla jsem si už dát jednu lajnu ale najednou jsem slyšela zvonící zvonek.

 Moje zvědavost mi nedala , šla jsem otevřít. 

 Dveře jsem pomalu otevírala a za nimi viděla někoho koho bych rozhodně nečekala. Martin. "Co si myslíš , že děláš?" Zařval na mě ,nevěděla jsem co myslí." Neřvi, pojď dovnitř" Řekla jsem a Martin tak učinil. "Tak a teď mi v klidu řekni co se stalo?" Zeptala jsem se a čekala na odpověď.  "viděl jsem to" Odpověděl Martina já se na něj hodila tázavý pohled. "Viděl jsem to co jsi se chystala udělat" Řekl Martin a udělal krok blíž ke mně. "Nevím o čem mluvíš" Řekla jsem i když jsem moc dobře věděla o čem mluví.  "Nedělej blbou" Řekl a protočil očima. "Ty jsi mě pozoroval?" Zeptala jsem se .  " Neměň téma" Zavrčel Martin . "Beru to jako jo" Řekla jsem. "Přestaň , kdybych nezazvonil bůh ví v jaký by jsi byla stavu" Řekl Martin se zvýšením hlasem. "Jsem si jistá , že bych byla v lepším stavu než právě teď" Zašeptala jsem.  "Tehdy tu noc co jsi mě opustil" Pokračovala jsem. " Jsem se neodvážila usnout, bála jsem se , že když zavřu oči už je neotevřu" Řekla jsem a konečně jsem zvedla svůj pohled od zem a koukala mu do očí.  Nic neřekl ,nic. "Víš co ? Prostě odejdi a dělej ,že jsi nic neviděl " Řekla jsem a Martin se nechápavě kouknul. "Dobře" Souhlasil nakonec a odešel. Odešel tak jako tehdy . Odešel za slávou.

Pokračování příště

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat