My spolu nejdem do nebe

237 9 1
                                    

POHLED PEŤI /DALŠÍ DEN

Po té situaci co se stala včera jsem nemohla usnout a proto jsem spala cca jen tři hodiny , ne fakt nejsem fresh.  "Lucyyy jsem vzhůru" Zakřičela jsem když jsem ji neviděla v místnosti . "Tak pojď do kuchyně , dělám ti kafe " Zakřičela tentokrát Lucy a já ji teda poslechla a šla do kuchyně . "Jak jsi se vyspala?" Zeptala se starostlivě Lucy když mě viděla a podala mi kafe.  "Nic moc popravdě"Odpověděla jsem .

 "CRCRCR" Zazvonil zvonek a Lucy šla okamžitě otevřít. "Vypadni" Slyšela jsem jak křikla Lucy a já jsem zvědavě šla ke dveřím za Lucy. "Martine ?" vydechla jsem jeho jméno a Lucy trochu odstoupila. "A tak věř mi, poslouchej, co říkám" Začal Martin a já ho tedy poslouchala i když jsem nechtěla. "Já nemyslim na nic, jenom na tebe. Myslim na to, že my spolu nejdem do nebe. Myslím na to, že já tě chci víc a víc. " Řekl a já to brala jako omluvu . Přiblížila jsem se k němu , ruce jsem položila na jeho hruď . "Martine ..." Nenechal mě to doříct a okamžitě mě políbil. "Nemyslím si , že je to dobrý nápad " Řekla jsem do polibku . "Teď nemysli " Řekl a znova mě políbil. "Achjo děcka" Okomentovala Lucy. "No nic já vás nechám půjdu se projít radši" Řekla Lucy a odešla. "Takže pozveš mě dál nebo?" Zeptal se Martin a já ho ihned za tričko trochu zatáhla dovnitř a nohou jsem zavřela dveře.  Znovu jsem spojila naše rty a pomalu jsem šli do mého pokoje. Najednou jsem si uvědomila co dělám a okamžitě jsem se odtáhla. "Co se děje ?" Zeptal se Martin vyděšeně. "Já jen nechci dneska"  Odpověděla jsem se sklopenou hlavou.  "Nevadí ale mazlit se můžeme , ne ?" Zeptal se s úsměvem a já kývla s úsměvem  na souhlas. 

Pokračování příště


Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat