A když ji nevidím nemůžu bejt bez ní

385 11 0
                                    

POHLED PEŤI (DALŠÍ DEN)

Ráno jsem udělala veškerou hygienu a šla k Honzovi. Honza mi včera večer ještě psal , že když se mnou nešel ven tak ať se k němu na chvíli stavím.  K Honzovi jsem jela autobusem . 

"Honzine už jsem tady tak zvedni tu svou prdel a pojď mi otevřít" Vychrlila jsem do mobilu když jsem Honzovi volala s tím , že jsem už na místě.  "Ježiš však už jdu" Řekl Honza a típl hovor. 

Čekala , čekala a čekala jsem na Honzu a pak najednou neotevřel Honza ale Sára.  "Hm čau? asi?" Pozdravila jsem velmi zmateně . "Čau" Pozdravila mě na oplátku a poté jsme šli obě dvě dovnitř .  "No nazdar" Pozdravila jsem hned Honzu když jsem ho viděla jak leží na sedačce a někomu horlivě píše. "No tě péro Peťule" Pozdravil mě na oplátku , zvedl se ze sedačky a pevně mě obejmul. "Co tady dělá ona?" Zeptala jsem se šeptem Honzi při obejmutí. "Nech to bejt" Odpověděl mi šeptem nazpátek a následně se odtáhl. 

S Honzou jsme hráli něco na playstationu ale vyrušila nás Sára která byla do teď někde zalezlá. "Peťo a co vůbec Martin, žije?" Zeptala se ,zmije jedna. "Hm asi jo " Odpověděla jsem a dále se věnovala hře s nadějí , že se na nic už nebude ptát.  "Promiň já zapomněla že se nebavíte" Řekla Sára a já jí měla chuť jí teď a tady na místě uškrtit.  "Tak to nevím kde jsi vzala ale my se bavíme" Řekla jsem a ano lhala jsem a Honza to samozřejmě poznal ale rozhodl se držet hubu. "To si nemyslím Honza mi ještě včera vše řekl" Řekla Sára a já věděla , že jsem v hajzlu. "Můžeš mi říct proč je tady? " Zeptala jsem se Honzi ale ten mi neodpověděl. Naštvaně jsem se zvedla, obula a šla dom. Slyšela jsem za sebou ještě Honzu ale bylo mi to jedno. 

Když jsem přišla domů tak jsem sebou praštila do postele a koukala do stropu,no proč ne.  Myslela jsem zase na něj... na nás

FLASHBACK

S Martinem jsme leželi vedle sebe v objetí a užívali si přítomnost toho druhého.  "I když je dirty, tak zdá se mi čistá .A když ji nevidím nemůžu bejt bez ní." Řekl z ničeho nic Martin a já se nad tím usmála. "Co to je?" Zeptala jsem . "Tohle chci jednou vydat, celou songu o tobě" Odpověděl a dal mi lehkou pusu do vlasů.

KONEC FLASHBACKU 

Zase další vzpomínka s ním, doslova mě to drtí. 

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ


Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat