Potím se, klepou se mi ruce, když si vedle mě

286 10 3
                                    

"Martine takhle to nejde" Řekla jsem a odtáhla jsem se od Martina a zpátky si sedla na postel. "Jestli jsi nezapomněl tohle je kamarádská návštěva a navíc mám kluka" Dodala jsem a samozřejmě to s tím klukem jsem si perfektně vymyslela. "Kluka?" Vyhrkl Martin překvapeně . "Jo no.." Odpověděla jsem a koukala se všude po místnosti abych se nemusela koukat na Martina. "Takže kluka no dobře " Řekl si Martin spíš pro sebe a klekl si přede mě . "Tak proč když máš kluka tak se z mé blízkosti přímo třeseš" Řekl a ještě o to víc se přiblížil. "Proč chceš právě abych udělal tohle" Řekl a otřel se svými rty o moje , vzdychla jsem . "Udělej to " Řekl a já neváhala , ihned jsem ho políbila, chtivě a vášnivě. "Chci tě" Zašeptala jsem do jeho rtů ale on se odtáhl. "Nemáš náhodou kluka?" Řekl s úsměvem . "No fajn dostal si mě , žádného kluka nemám" Přiznala jsem a on se zvedl . "Kam jdeš?" Zeptala jsem se mírně naštvaně . "Neber to špatně jen jsem ti chtěl dokázat , že  beze mě nedokážeš žít" Řekl a otevřel mi dveře na náznak , že mám jít. Zničeně jsem se na něj koukla, zvedla se a okolo něj prošla a šla co nejdál od něj. 

"Lucy jdeme " Sykla jsem na Lucy když jsem viděla jak se usmívá společně s Davidem , vystrašeně se na mě koukla. "Bože co se stalo?" Zeptala se . "Pak ti to řeknu teď potřebuju vypadnout" Odpověděla jsem a ona chápavě přikývla a zvedla se . 

Právě jsme byli doma a já Lucy vysvětlila co se stalo. " To hovado " Okomentovala hned Lucy a chodila po pokoji sem a tam . "Ten debil" Nadávala Lucy pořád dokola Martinovi. "Každopádně co ty a David ?" Změnila jsem hned téma. "Vůbec neměň téma" Řekla přísně Lucy.  "Potřebuju extázi" Zašeptala jsem si pro sebe a v batohu ji hledala Lucy mě jen pozorovala. "Co právě teď jako děláš?" Zeptala se Lucy a já si okamžitě vložila extázi do úst. "Peťo ..." Řekla lítostivě Lucy ale já ji hned poslala pryč, nechtěla odejít sedla si na židli u stolu a ani se nehla. "Nenechám tě tu" Řekla. 

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat