Já potřebovala jeho

287 13 5
                                    

Vlítla jsem do baráku s rozmazaným makeupem a mamka mě pobaveně sledovala. "Říkala jsem , že tě ničí" Řekla a já do ni lehce drkla ramenem když jsem vlítla do svého pokoje. Vyčerpaně jsem se svezla po dveřích a brečela, a křičela.  

Takhle v tomto stavu jsem byla cca 20 minut pak jsem se zvedla ze země a koukla se do sousedního okna. Byl tam Martin a rozhazoval kolem sebe všude různé věci. Se slzami v očích jsem ho sledovala , najednou jakoby můj pohled vycítil a koukl se na mě. Rychle jsem uhla pohledem protože kdybych se koukla tak bych mu vše odpustila. "Kurva" Zaklela jsem když jsem si chtěla vzít z krabičky cígo ale všechno mi popadalo kvůli tomu , že se mi strašně klepaly ruce. "Seru na to fakt už" Řekla jsem a hodila krabičku cigaret o zeď .  

Po chvilce mi někdo volal , David. 

"Kde jsi vzal mé telefonní číslo?" Řekla jsem naštvaně do telefonu. 

"Od Martina hele já tě mám prej zkontrolovat" 

"Víte co ? Palte oba do piče" Odsekla jsem a hovor típla. 

Najednou mi někdo vlítl do pokoje, moje milovaná matka. 

"Zlatíčko..." Začala ale já ji přerušila . "Nech si to pro někoho jiného " Odsekla jsem.

"Tak se přestaňte chovat jako kdyby jste měli důvod mě litovat, žiju v pekle , který jste vy dva stvořili , ty a Martin.  Jste na sebe pyšní?  Jste takový jaký jste nikdy být neměli." Začala jsem tentokrát řvát. 

"Peťi uklidni se , vše bude v pořádku" Snažila se mě uklidnit. "Jak si vůbec dovoluješ tohle říct ? Když jsi mi řekla ,že nemám za tebou lozit? A víš co ? Jo měla jsi pravdu. Zlomil mě tak jako nikdo" Řekla jsem už klidně. "On tě potřebuje" Řekla a ukázala na sousední okno. Byl tam Martina pořád házel s věcmi , kopal do věcí pak si sednul a měl ruce v dlaních. "Já potřebovala jeho" Řekla jsem a vyhodila mamku z pokoje. 

Já potřebovala jeho

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat