Hlava mě bolí

342 11 2
                                    

POHLED PEŤULI

S Lucy jsme skončili tak ,že já jsem si píchla nějaké ty sračky a zapila to extází . Takže jsem totálně na sračky v koupelně s Lucy ale naštěstí Lucy  měla jen  jeden drink. "Peťi jsi v pohodě?" Ptala se Lucy a starostlivě na mě hleděla. "Chci být čistá ale nemůžu" Vzlykla jsem . "Už tu prostě nechci být" Řekla jsem a všimla si jak Lucy sebou trochu cukla.  "Promiň nemyslela jsem to tak abych tě vyděsila." Řekla jsem a Lucy mě pevně obejmula.  "Chybí ti ?" Zeptala se Lucy a já se zmateně na ní koukla. "Martin" Řekla Lucy když si všimla mého zmateného výrazu. "Jak o něm víš?" Zeptala jsem se tentokrát já a Lucy si trochu povzdychla. "Jsem jeho nejlepší kámoška a on mi o tobě často říkal." Odpověděla a trochu se na mě pousmála.  "Takže víš všechno? Víš vše co mi udělal?"Ptala jsem se sarkasticky . "Peťo to si vyřídíte spolu" Řekla Lucy a já jí to neměla vůbec za zlé. Lucy se zamyšleně koukla někam vedle a nakonec mě začala tahat ze země. "Jdeme dom" Řekla Lucy . "Mně se ale nikam nechce" Řekla jsem a lehce si dupla jak malé dítě když mu mamka nechce koupit lízátko.  "Vezmu tě ke mně" Řekla nakonec Lucy rozhodně . 

Lucy se semnou sice táhla dost velkou dálku ale už jsme u ní. "Tady si lehneš" Řekla Lucy a ukázala na nějakou větší postel ale já si už našla místo na zemi. "Bože s tebou je to peklo" Řekla Lucy s úsměvem když mě viděla. Chytla mě jemně za rameno a nakonec mě do té postele dostala. "Tak se uvidíme ráno" Bylo poslední co Lucy vyslovila a já už slyšela jen jemné bouchnutí dveří. 

DALŠÍ DEN (13:00)

Probudila mě silná bolest hlavy . Zmateně jsem si sedla do tureckého sedu a rozhlížela se po místnosti. "Kde to kurva jsem " Sykla jsem a po chvilce někdo vlítl do pokoje. Byla to drobná blondýna,neměla na sobe ani trochu makeupu , její modré oči zdobily dlouhé řasy a na tváři jí pohrával milý ale i přesto starostlivý úsměv. Hned jsem si vybavila že je to Lucy.  "Dobré ráno šípková Růženko , jen jsem ti přinesla vodu a prášek na tu šílenou bolest hlavy na kterou určitě teď trpíš" Řekla a do ruky mi dala tu zmiňovanou vodu a prášek.  "Děkuju" Poděkovala jsem a po té spolkla prášek . 

Pokračování příště

Sám jsi řekl,že SLÁVA JE NEJHORŠÍ DROGA/ Grey 256Kde žijí příběhy. Začni objevovat