1.❣︎

2.2K 62 1
                                    

Sziasztok! A nevem Aisah, 17éves vagyok. Most költöztünk Budapestre, eddig Nagyváradon laktunk, egy kisebb kertes házban, de apukám itt talált munka helyet így ide költöztünk. Van egy 13 éves húgom Dominika. Elég jóba vagyunk mostanság. Suli vége felé járunk... (május 10.) Most válltottunk sulit, holnaptól új suliba kezdtünk, remélem jól beilleszkedünk.
~
Május 11.-Hétfő
Reggel 6óra van, negyed órája keltem, tegnap este a hajamat megmostam és egy kontyba fogtam.. ezálltal göndör lett.. kivasalni nincs kedvem, ma göndörke leszek. Elég jó idő van.. egyébként én melegítőbe szoktam lenni leginkább és egy nagy pulcsiba.. ma is így tettem.. hogy feldobjam egy fehér zoknit vettem fel a  szetthez és az Air forceomat. Tipikus Aisah szett. A fülbevalóimat helyeztem be amikor kopogott Domi..

-Jóreggelt nővérkém.. Segítesz valamit kezdeni a hajammal?-ült le az ágyra.
-Aha.. kinéztem tegnap este egy hajat.. megcsinálhatom?-mutattam meg a képet.
-Ahaa.

Elővettem a fésűm és megcsináltam Domi haját.
Miután kész lett kiment a szobámból én pedig folytattam a készülődést. Még felraktam egy szempillaspirált és ennyi.

~7:30
-DOMINIKAA!-szóltam be a szobába.
-Indulnunk kell.-vettem fel a táskám.
-Jövök.

Hál' istennek közel lakunk a sulihoz.. pár sarok..így nem kell buszozni. Negyed óra séta után a suliba értünk.. Domival szétválltunk, ő ment az
osztályához, én meg a saját termem mentem el megkeresni..
Elég fura lányok járnak ide.. mindenki szinte farmerben és haspólóban.. kivéve egy lány.. szinte ugyan olyan mint én.. kész csoda.. ilyen is létezik?
Na mindegy is.. leültem egy padba  és betettem a fülhallgatóm amíg nem kezdődik az óra.. Elkezdtem zenét hallgatni.. majd valaki megbökött.. az a hasonló lány volt az.

-Szia!-köszönt ő előbb.
-Szia.-válaszoltam neki.
-Új vagy?
-Aham.. sajnos..-sóhajtottam egyet.
-Szünetben körbe vezetlek ha gondolod.-mosolygott.
-Rendben, köszönöm. Amúgy Aisah vagyok.-facsartam ki magamból egy mosolygást.
-Én Eliza.

A lány a rövid beszélgetésünk után el is ment a helyére, leült és csak nézett előre.
Hamar becsengettek.. Egy elég szimpatikus tanár jött be az órára.. megkért hogy mutatkozzak be.
-Sziasztok.. Aisha vagyok.-álltam ki a tanár mellé.
-Új vagyok a városban..-mondtam fokozatosan.
-Köszönjük Aisah. Mostmár leülhetsz.-nézett rám a tanárnő.
Elmentem a helyemre majd elővettem egy füzetet.. A kedves tanárnő diktálta az anyagot közben magyarázta.. mi pedig írtuk.. az első óra gyorsan eltelt.. Eliza körbe vezetett az iskolába.. a többi 5órát végig szenvedtem majd az iskola előtt vártam a húgom..
-Sziaaa.-lépett mellém.
-Szia. Indulhatunk?
-Perszeeeeeee..-nyújtotta el az "e"-t.
-Mi kéne?-indultunk el...
-Hát.. áthívott magához az egyik osztálytársam.. segít egy kicsit a lemaradásban.  Átviszel? Ha anyáék megengedik..
-Jó..legyen.. de anyáék későn érnek haza.. dolgoznak..
-Akkor majd felhívom.-válaszolt szinte egyből.
-Na és hogy hívják?-kérdeztem rá.
-Boti.
-Fiúú?!
-Igen.. te is tudod hogy a lányokkal nem jövök ki annyira.
-Igen.. tudom..

Hazaértünk megebédeltünk majd bementem a szobámba.

*kopogás*
-Asszem elfejeltettél valamit.-jött be a kedves húgom..
-Ja tényleg.. Megvan a cím?
-Meg.. buszozni is kell.. elég messze laknak..
-Juhuu..

Felhúztam a cipőm ismét és elindultunk.. Pont elértük a buszt ami közel áll meg a panelhoz..
Leszálltunk majd liftel felmentünk a 7.re..

-Tisztázzuk.. nem várlak meg.. majd amikor anyáék jönnek haza.. 2óra múlva akkor felszednek..
-Jólvan.. de amúgy van egy báttya..
-Hol érdekel az engem? Tudod hogy nem kell nekem pasi.. barátként meg nem fogok a húgom haverjának a bátyával haverkodni.. érted..-forgattam a szemem..
-Ja értem..-amint kimondta az ajtó elé értünk...

___________________________________
Itt is az első rész♡ egy kedves barátnőm támogatásával kirakom nektek, és nem váratlak meg titeket♡ remélem ezt is szeretni fogjátok♡

Ilyen nincs! xBEFEJEZETTxWhere stories live. Discover now