3.❣︎

1.1K 54 3
                                    

Megnéztem az értesítést.. Brúnó volt az. De mit akarhat?

~Üzenet
Brunopeto: Sziaa, nincs kedved találkozni és beülni valahova holnap délután?🤭
Aishatoth:Hali, ooomm.. annyira nem szeretek mászkálni így a városban.. meg kiöltözni😫

Hogy miért ezt válaszoltam? Nem tudom.. igaz amit leírtam.. azt nem akartam neki írni hogy utálok új embereket megismerni.. mert az elég bunkóság lett volna.. de amúgy jó fej csávó..

Amíg ezen gondolkoztam.. érkezett is válasz...

~Üzenet
Brunpeto: Nem is kell kiöltözni, nekem így vagy jó.
Aisahtoth:Ahhj..legyen.. értem jössz holnap?
Brunopeto: Természetesen. Csaaak hova?
Aisahtoth: Újbuda xy utca 4es tömb,2. emelet,8as szám, de majd írj és lemegyek.

Visszaírtam Brúnónak majd elmentem lefürödni, pizsit húztam és elmentem a konyhába enni valamit.
Egy zöldségsalit ettem, próbálok mostanába egészséges életmódot követni.Jó.. bevallom..belefér néha egy kis Meki..

A szobámban falatoztam a salim, amikor anya kopogott..

-Szívem, téged keresnek a kapu telefonon.-lépett be.
-Ki az?-válaszoltam két falat között.
-Nem tudom, felengedtem, az ajtó előtt áll. Menj ki hozzá.. elég jó képű..
-Anyaaa! Ne mondj ilyet.-tápászkodtam fel az ágyból hogy kimenjek.

Brúnó állt az ajtó előtt, én meg pizsibe (egy nagy póló és rövid nadrág és mamusz) és melltartó nélkül álltam az ajtóba.

-Sziaa! Hát te?-csodálkoztam.
-Hát én.. én most elviszlek..
-Én biztos nem megyek pizsibe.. még melltartó sincs rajtam..
-Nem baj, na gyere.-kapott fel a vállára és becsukta az ajtót..
-Ezt nem csinálhatod! Ez ember rablás.-mondtam miközben még mindig a vállán lógtam.
-Nyugii már.. csak kocsikázunk egyet.-tett le a kocsi előtt és kinyitotta az ajtót.
Beszálltam, mert nem tudtam mit csinálni és becsukta az ajtót.
Ő átment a kormány mögé és elindultunk..

-Na és.. miért is kellett eljönnöm otthonról este 10kor?-kértem számon.
-Hát mert kocsikázni akartam..és ha már megadtad a címet.. miért ne? És így talán holnap nem kell jönnöd.. najó.. ez nem igaz.. kell jönnöd.. persze csak ha akarsz.
-Ezek után biztos meggondolom magam..-nevettem fel.
-Jónaaa.. látni akartalak..-nézett rám..

A szemei csillogtak.. olyan szép szemei vannak... az egyik kezét a combomra helyezte.. én ránéztem.. éreztem hogy a szeme sarkából engem néz.. és látta hogy nézek rá így elvette..

-Ezt miért csináltad?
-Mert látom hogy fázol..
-És a kezedtől megmelegszek?-nevettem
-Hát miért, nem?-nevetett ő is..
-Amúgy.. a vacsorámat félbe hagytam miattad.. ha már kocsikázni szeretnél.. elmehetnénk a Mekibe..-nevettem.
-Igen is hölgyem. Megyünk is.

Mindketten hangos nevetésbe kezdtünk.. elég jó társaság ez a Brúnó.. bár a telefonja folyton csipog..
-Na mivan? Ennyire fontos vagy?-céloztam arra hogy folyton csipog a telója.
-Tudod,ilyen ez a hírnév..
-Milyen hírnév?-nevettem,mert azt hittem hogy viccből mondja.

Amikor láttam rajta hogy full komoly ismét megkérdeztem de már én is komolyra fordítva a szót.

-Szóval milyen hírnév?
-Ugye nem mondod komolyan? Nem ismersz minket?
-Milyen titeket?
-Bruno x Spacc.. tudod.. csípős a szószóm éget a csókom..
-UGYEE NEEEM?
-Komolyaan?
-Igen.. az elején nem akartam mondani.. mert akkor tuti nem így állnál hozzám.-nézett rám..
-Engem "nem érdekel" a hírneved..olyan úgy állok hozzád.-raktam idézőjelbe azt a két bizonyos szót...
-Akkor jó..-mosolygott rám..
-Amúgy.. mit szeretnél enni?-célzott arra hogy már a sorba állunk..
-Hm... amit te. Ja és én fizetek...
-Álmodban hercegnő.. álmodban...
-Amúgy én BigMacet eszem..
-Az a legjobb..-mosolyogtam rá.

Kikértük a burgert és félre állva megettük... Kicsit még kocsikáztunk majd Brúnó haza vitt..

-Szép álmokat! Holnap találkozunk.. Elvileg.-nevette el magát az utolsó szónál..
-Jóéjt! Vigyázz a haza úton!-csuktam be az ajtót..


Ilyen nincs! xBEFEJEZETTxWhere stories live. Discover now