-Aisah!.. Amikor megláttalak először.. már akkor éreztem hogy ennek a pillanatnak el kell jönnie.. Laci a csókunk után bátorított hogy merjem megtenni.. Szóval...-hagyott egy kis szünetet..
-Szóval.. Lennél a barátnőm?-nyújtott felém egy szál vörös rózsát..Nekem a szemeim könnybe lábadtak.. nem számítottam erre.. hirtelen válaszolni nem tudtam, csak megcsókoltam.
-Igen! Ezerszer is igen.-váltam el az ajkaitól..
Brúnó megölelt, engem pedig folyamatosan rázott a hideg...
-Na szaladj, anyud kinyír.. és megfázol..
-Anya a holnapi napom leigazolja.. bemutathatlak neki?
-Persze!Egy utolsó csókba vetettem magunkat majd felszaladtam..
Éppen hogy ráfogtam volna a kilincsre.. már nyílt is az ajtó...
-ÚRISTEEEN!-ordította suttogva Dominika..
-Sssh!
-Ébren vannak, felkeltettem őket hogy nézzék meg.-mosolygott egy nagyot..
-Juhu.. akkor most kinyírnak?-álltunk még mindig az ajtóba..
-A legkevésbé sem... nagyon örültek, szinte sírtak amikor meglátták..-Fogta meg a csuklóm és húzott befelé.-Anya..apa..-kezdtem el beszélni hozzájuk..
-Holnap bemutathatom a barátom?
-Tudtam hogy összejöttök!-ölelt meg anya.
-Persze szívem! Nyugodtan..-engedett ki a karjai közül.
-Én holnap nem leszek itthon, nagyon fontos üzleti útra kell mennem.. majd később nekem is bemutatod.-mosolygott rám..Kis beszélgetés után elment mindenki aludni. Reggel mosolyogva keltem, az éjjeli szekrényemre helyezett rózsára nézve.
Olyan aranyos barátom van.. Úgy szeretem.. el sem tudom mondani..~Üzenet
-Jó reggel hercegnőm. Hogy aludtál?
-Neked is babóca. Rosszul.. mert nem voltál mellettem..
-Na majd ma!🤭
-Ma nem megy😬 Buliba megyek..
-Oo tényleg.. mikorra menjek hozzátok egyébként?
-Hát most van 8 óra.. Dél? Akkor ebédelünk egyet.
-Oké, legyen dél.Elmentem hajat mosni, kifésültem és megszárítottam, kiválasztottam az outfittem és még volt időm, szóval kivasaltam a hajam és kisminkeltem magam.
Mivel különleges esemény van ma.. az első barátomat mutatom be a szüleimnek.. Kiöltözök.. Kiöltözök? Még én sem tudom elhinnii.. Felvettem a szettem és a kiegészítőim majd tükörbe néztem.. Olyat láttam amit nem sokszor..
Egy fekete egybe ruha volt rajtam, aminek az oldala ki volt vágva, ezüst kiegészítőkkel.-DOMINIKAA!-ordítottam ki a húgomnak aki ugyan úgy készülődött..
-MOND!
-GYERE BEEE!Amint kimondtam már ott is volt az ajtóba..
-Azta..
-Nagyon rossz?
-Nem, csak nem szokszor láttalak így.. Elképesztően jól áll.-jött beljebb..
-Na és én?Dominikán egy piros ruha volt, kivasalt hajjal és egy kis sminkkel.
-Hmm..-kezdtem el keresni valamit.
-Tessék, használd ezt, és tökéletes.-nyújtottam neki egy piros rúzst..
-Köszi.. amúgy 25 perc és itt az urad.-csukta be az ajtót.
-Oké.~Üzenet
-Te mit veszel fel?
-Meglepi.. annyit mondok hogy elegáns lesz🤭
-Akkor én is valami olyasmit veszek fel.Brúnó megjött egyszerűen tökéletesen nézett ki.
Lementem a tömb elé érte.-Azta! Gyönyörű vagy!-csókolt meg.
-Köszönöm.-fogtam meg a kezét és vezettem fel.Anyukámnak bemutattam, a húgom ugye már ismeri..
-Na indulhatunk?-kérdezte meg anyukám.
-Persze!Egyébként ebédelni mentünk egy étterembe..
Beütöttem a GPS-be a helyet és anyukám vezetett..
Tökéletes volt az a 3 óra amit ott töltöttünk..
Egy valamit furcsálltam..
Eliza még nem küldte a címet..-Nyuszi.. Eliza még nem küldte a címet.. lehet nálad alszok inkább..
-Oké, ha azért kérdezd meg anyud..-mosolygott rám és ráfogott a combomra.
-Anya ugye megengeded?
-Hát.. a barátnőimmel moziba terveztem menni.. de akkor maradok..
-Nem kell maradnia, menjen érezze csak jól magát, Domi eljön velünk, el lesznek Botival..
-Köszönöm, de tegezz csak..Brúnó írt Botinak hogy majd megyünk érte, és ott alszik nála.
(Brúnó már külön lakik.)
YOU ARE READING
Ilyen nincs! xBEFEJEZETTx
RomanceEgy szerelemről szól, ami az elején nagyon gördülékenyen ment, de ki tudja mi lett a vége?! Olvassatok bele, és megtudjátok.❤