10.❣︎

968 46 1
                                    

Elmentünk apáékkal vacsorázni, nagyon jó volt. Apum es Brúnó kifejezetten jól elbeszélgettek,  remek, hogy így ki jönnek mert anyámmal többet nem talkozok az biztos.. Legalább is egy ideig nem. A vacsora után apu haza dobott minket...

-Fürdünk együtt?-font át a karjaival Brúnó, és a nyakamat célozta meg..
-Hát nem is tudooom...-fogtam rá a nyakára.
-Naa kérleek.-nézett boci szemekkel rám..
-Najó.. fürödjünk..-csókoltam meg..

Elment megengedni a jó forró fürdő vízet, sok habbal. Nagyon sok habbal.
Én addig elmentem a pizsimért, de hirtelen valamj kipattant a fejemből.

-Egy feltétellel!-mentem Brúnó felé.
-Naa, mi aaz?-lépett közelebb..
-Ha a pólódba aludhatok..-lábujjhegyre álltam hogy elérjem az orrát, és egy kicsit megpiszkáltam az enyémmel..
-Gyere, válaszd ki.-vett fel a vállára és vitt be a szobába.
Kiválasztottam egy Hooded Staffos fekete pólót és megmutattam Brúnónak.
-Ez jó lesz?
-Tökéletesen fog állni, mint minden más.-közelebb lépett, ráfogott a derekamra és magához húzott..
-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-mélyen a szemembe nézett és megcsókolt, percekig álltunk a szoba közepén és faltuk egymást..
Miután a csóknak vége lett, levettem a kiegészítőim, lemostam a sminkem és Brúnó elé álltam.

-Mehetünk?-céloztam a fürdésre.
-Rád várok-pattant fel..

Levetkőztetett Brúnó és beszálltunk a kádba. Neki döltem a mellkasának, s a kezeit átfonta a derekamon, majd lágyan simogatni kezdett..
Szinte alig ért hozzám, olyan finoman simogatott, engem folyamatosan rázott a hideg.. Hogy tud ilyen érzékiesen simogatni?
Egy röpke fél óra múlva kiszálltunk a kádból és felöltöztünk. Laci is haza ért már, együtt filmeztünk a kanapén.
Éjfél felé járhatott az idő amikor bementünk a szobába.

-Kicsi, nem akarod megmaszíroznk a hátam?-nézett rám azokkal a kisfiús szemeivel..
-De, szívesen. Csak ide hozom a testápolót.

Halottam ahogy Laci fürdik, így nem mentem be, csak beszóltam neki.

-Laci, kiadod a Dove testápolót?-álltam az ajtó elé.
-Aham, egy pillanat.

Kinyitotta az ajtót, vízes hajjal boxerbe jött ki.

-Ezaz?
-Igen, köszi.

•Ohhha.. az a test.. elég jó, de nem jobb mint Brúnóé..

Visszamentem a szobába, ráültem Brúnó hátára és elkezdtem maszírozni..

-Azta picim, neked masszőrnek kéne lenned.
-Hát.. nem is tudom.. annyira nem vonz..-nevettünk fel mindketten.
Miközben Brúnót maszíroztam, Laci kopogott.

-Bejöhetek? Vagy zavarok?
-Nem, gyere csak..
Lassan kinyitotta az ajtót, majd leült az ágy szélére..
-Tudsz ám élni.. még maszírozás.-csapott Brúnó vádlijára Laci.
-Ez van tesó.. nekem működik az élet..
-Na szóval, azért jöttem be, mert remélem nem felejtetted el hogy holnap koncert..
-Tényleg baszki.

A fiúk még egy kicsit elbeszélgettek, én addig nyomkodtam Brúnó hátát..
1óra körül elaludtunk..
Reggel korán kellett kelni.. hisz suli..Juhuu..Az vígasztal hogy ez az utolsó évem.. és már alig van 1 hónap a suliból.. 11.ben megcsináltam az előre hozott éretségit, így most nem kell.

~6:40
Próbálok halk lenni, mert még a fiúk alszanak. Brúnó pulcsiját vettem fel és egy melegítő nadrágot.. sminkelni nem sminkeltem, mert tuti felkeltettem volna őket.
Kávéztam egyet, és el is indultam..
Szerencsére túl éltem a napot.. Elizát nem is láttam azóta sem, és nem is keresett..nem baj, annyira nem hiányzik..
Délután 1kor végeztem, könnyű nap volt ma, beugrottam gyors a Starbucksba egy kávéért és már mentem is haza..
A szokásos dolgot láttam a házban..

Ilyen nincs! xBEFEJEZETTxWhere stories live. Discover now