-Tesóó... a kezeid..-rakta keresztbe a mellkasán Brúnó a kezeit.
-Ne féltékenykedj már.. a tiéd vagyok..-engedtem el Lacit.
-Soha nem venném el tőled, örülök hogy kibékültetek..-szólalt meg Laci is.Kis csend után Brúnó kezdett el beszélni.
-Mára az a program, hogy elviszünk ebédelni.-közölte Brúnó.
-Ki lesz még ott?-kérdeztem rá.
-Mi 4en.
-Négyen?-furcsáltam a választ
-Te, Laci, Laci barátnője Luca, és én.
-Lucaa? Neked van barátnőd és el sem hoztad Milo szülinapjára?-néztem Lacira.
-De, ott volt ő is, csak én veled voltam. Nem akartalak egyedül hagyni. De Lucus ezt teljesen megértette..
-Hát jó.. Laszi, kivasalod megint a hajam?
-Uhum.
-Mi az hogy Laci? És velem mi lesz?-durcizott be Brúnó.
-Talán tudsz hajat vasalni?-húztam fel a szemöldököm.
-Jogos...-sóhajtott Brúnó.
-Naaa.. ne szomorkodj.. Te választod a ruhám..-öleltem át a nyakánál fogja, s a nyakára egy csókot leheltem.
-Szeretlek.-suttogtam neki.
-Nem lehetne hogy vacsorázni megyünk,és addig 3an filmezünk?-néztem a fiúkra.
-Ahogy szeretnéd.-mondta Brúnó.
-Laci, írj akkor Lucának hogy ne kezdjen el készülődni.
-Milyen Luca?-értetlenkedett Laci..
-Jaaa, oom, ugrattunk, nincs barátnőm, csak 3an leszünk.-nevetett Laci és Brúnó is egyszerre.
-Ahhha.. hogy így megy ez.. Akkor nekem nincs barátom, és nincs a barátom hülye haverja sem.. Egyedül filmezek.-toltam ki a fiúkat a szobámból.
-Naaa, nemááár.-nézett bociszemekkel rám Brúnó.
-Ne nézz így nem vállik be.-fenyegettem a mutató ujjammal.
-Oo dehogynem, mindig bevállnak..-mosolygott.
-Naaa, ne nézz íígy..
-Akkor engedj be..-rakta keresztbe a kezét.
-Aaahj.. gyertek..Befeküdtünk hárman az ágyba, én voltam középen. Elindítottunk egy pár filmet, és már délután 5 volt.
-Na, elkezdek készülődni.-pattantam fel.
Kihoztam magamból a legtöbbet a fiúk hatására.
Majd elindultunk.
A vacsora nagyon jól telt, késő estig ültünk az asztalnál és beszélgettünk, zárt már a hely szóval elkellett jönnünk.-Nálunk alszol ma?-húzott magához közel.
-Uhuum.-megfogtam a nyakát, s magamhoz közelebb húzva megcsókoltam.
-Szeretlek.-suttogtam neki.
-Szeretlek.-ismételte meg a szavam.
-Na, nyálas banda, haladjunk.-szólt közbe Laci.Odaértünk a fiúk házába, lefürdötünk, én Brúnóval, Laci pedig egyedül.
-Igazán bevonhatnátok 3.nak..-nevetett Laci.
-Az kéne még..-nevetett Brúnó is.Leültünk a kanapéra, elindítottuk a filmet.
Laci Brúnóra nézett, ő csak biccentett egyet.
Én értetlenül néztem Brúnóra, mivel Laci felpattant és bement a szobajába.
Kifelé jövet, hozott magával egy borítékot.. Vajon mi lehet az?-Boldog szülinapot!-nyújtotta át a borítékot Laci.
-Köszönöm.
Átvettem a borítokot, s egy gyönyörű ház volt benne, 3 pálcika emberrel, 1lány 2fiú.
Szerintem Brúnó rajzolta..
-Ez mi?-értetlenkedtem.
-Fordítsd meg.-csak ennyi mondtak.
Megfordítottam, s volt rajta egy rövid szöveg.
~Lenne kedved összeköltözni evvel a két idiótával?~ (róluk 1kép)-IGEEN!-sírtam el magam.
Megöleltem mind a kettő fiú, s letöröltem a könnyeim.
-Ja, és a plusz meglepetés, mivel tudom hogy lakberendezőnek tanultál, te rendezheted be minden kis sarkát.-közölte Brúnó.
-Laci szobája RÓZSASZÍN lesz.-néztem Lacira.
-Csak kérlek, azt nee.
-Mikor tudjuk megnézni, hogy a pontos méreteket tudjam?-lelkesedtem.
-Akár már holnap.-mondta Laci..-Hmm.. egy feltétellel költözök.. Nem csak ti fizettek!-döltem hátra a kanapén...
YOU ARE READING
Ilyen nincs! xBEFEJEZETTx
RomanceEgy szerelemről szól, ami az elején nagyon gördülékenyen ment, de ki tudja mi lett a vége?! Olvassatok bele, és megtudjátok.❤