-El kell velem jönnöd ma egy kávézóba. Ma suli után a Starbucksba. Mikor végzel?
-1kor, és már megyek is oda.. ne várass meg! Azt nem szeretem.
-Ott leszek.Kiszálltam a kocsiból és a suliba siettem. Amikor beértem az osztályba, pontosan akkor csengettek. Ilyen mázlistát mint én, nem találtok.
Egész nap azon törtem a fejem hogy Laci vajon mit akar.. Ma nagyon lassan ment az idő.. mintha megállt volna..~13:00
Most lépek ki a suliból, és a 2 percre lévő kávézóba sietek.. Nagyon kíváncsi vagyok mit akar Laci..-Szia.-ültem le az asztalhoz ahol már várt.
-Szia, késtél.-nevetett..
-Mondtam hogy 1 kor végzek.. ide is kell érnem..-forgattam a szemeim.
-Jól van na, csak vicceltem.-kuncogott..
Tök jól elbeszélgettünk, s rengeteget nevettünk.. Jó fej ez a Laci.. asszem...*Brúnó szemszöge*
Az esti romantikához vásárolok be, éppen szappan rózsákat keresgéltem a városban, mikor megláttam Aisaht és Lacit a Starbucksban, nagyon jól elvannak.. Nem értem a helyzetet.. Talán megcsal? Nem gondolkoztam tovább.. a sírás kerülgetett.. a kocsihoz siettem.. haza felé vettem az irányt és bezárkóztam..*Aisah szemszöge*
Egy ideje már itt vagyunk, de Laci még nem mondta a lényeget.. Gondoltam elkezdem arra terelgetni a témát, mennék már haza Brúnóhoz.
-Na és.. mièrt is jöttünk?
-Jahát.. segítened kéne...-mosolyodott el.
-Mibeen?-kaptam fel a fejem..
-Hát van egy csaj.. elég hasonló hozzád, mármint.. a viselkedése, és a tulajdonságai..-Hagyott egy kis szünetet..
-Éés?
-Éés.. mivel tudnám meglepni? Alakulnak már a dolgok.. de tanácstalan vagyok..
-Hát.. én.. annak örülnék.. haaa pl meglepnének egy rózsával.. vaaagy.. az autókázás.. engem avval meglehet venni.
-Köszönöm a tanácsokat, menjünk haza, Brúnó már biztos aggódik..
-Oké.Beszálltunk Laci kocsijába és haza vezetett..
Felmentünk és Brúnó a kanapén feküdt..-Mikor akartátok elmondani?-állt fel hozzánk.
-Mit?-értetlenkedtem.
-Azt hogy együtt vagytok...-folyt ki egy könny a szemén..
-De.. nem vagyunk együtt..
-Láttalak titeket a Starbucksban.. nem kell tagadni..
-És én még romantikus estét terveztem..
-Igen, ott voltunk.. mert Laci tanácsot kért.
-Szólj ha igazat mondasz.-ült le a kanapéra és játszott tovább..Engem elkapott a sírás, így bementem a szobába, lefeküdtem az ágyra, s kisírtam magam.
Brúnó lépett be az ajtón.-Alszok én a kanapén.. aludj te itt..
-De várj.. had mondjam el.. mi történt.
-Hallgatlak..
-Reggel kicsit elaludtam, és sokáig kávéztam.. Amikor ránéztem az órára akkor láttam hogy lekéstem a buszt.. Így fel akartalak téged kelteni, de nem válaszoltál. Gyorsan átmentem Lacihoz, mert nem akartam elkésni.. Ő pedig elvitt.. Bocsánatot kértem tőle hogy felkeltettem és ő azt vágta rá hogy tartozom neki egyel.. Rákérdeztem hogy mivel és azt mondta menjek el ma vele egy kávézóba, mert segítség kell neki.
Elmentem és kicsit beszélgettünk majd rátértünk a lényegre.. Van egy csaj aki tetszik neki és megkérdezte hogy mivel lepje meg...
-Sajnálom.. hogy többet láttam bele..-furta a fejét a mellkasomba.
-Hülye voltam.-mondta Brúnó.
-Az voltál..-vágtam rá.
-Soha nem csalnálak meg, főleg a legjobb haveroddal..-csókoltam meg..
Egymás karjaiban mély álomba zuhantunk...
YOU ARE READING
Ilyen nincs! xBEFEJEZETTx
RomanceEgy szerelemről szól, ami az elején nagyon gördülékenyen ment, de ki tudja mi lett a vége?! Olvassatok bele, és megtudjátok.❤