15.❣︎

929 46 1
                                    

Elvettem a töltőt, megköszöntem, Peti pedig visszament a fiúkhoz..
Úristen de helyes.. De én Brúnót szeretem.. elvileg..

Egy kicsit beszélgettek még a fiúk, majd elindultunk haza felé.
-Nem unatkoztál nagyon?-nézett a hátsó üllésre Laci.
-De igen..elég unalmas ez a stúdiózási folyamat..
-Hát aki nézi annak biztos.-nevetett Laci.
Haza értünk, leültem a kanapéra és nyomkodtam a telóm. Oda ült mellém Brúnó.

-Baj van?-fogta meg a combom.
-Nem, mi lenne?-fordultam felé.
-Hát olyan fura vagy..
-Csak megvan..-fogtam a mensimre mindent.
-Simizzem a pocid?-dölt rá a vállamra.
-Ühüüm.

Pózt váltottunk, elterültünk a kanapén, fél odalasan ráfeküdtem Brúnóra és simogatta a pocim.. Nagyon jól esett.. Kár hogy végig Petire gondoltam. Ki kell verni a fejemből, nagyon gyorsan.
Brúnó érzékiesen simogatta a hasam, olyan jól esett hogy elaludtam benne.
Brúnó is, elég gyorsan, mert leállt a simogatással.
Laci betakart minket, s bement a szobába.
Reggel a szobába ébredtem, Brúnó már telefonozott mellettem.

-Jóreggelt macim.-pusziltam meg a pociját.
-Szia kincsem.-hajolt hozzám, és megpuszilta a hajam.
-Hogy aludtál?-fordultam felé és mosolyogtam.
-Hát, elég kényelmetlen volt a kanapé.-nevetett..
-Bocsi hogy ott kellett aludni.-szomorodtam el.
-Semmi baj kincsem, a lényeg hogy veled aludtam.-simogatta a hátam, majd ment egyre lejebb..
Magára húzott, a hasán ültem, s a nyelvemet táncra hívta. A popsimnál fogja húzott magához, s az arcát fogva csókoltam tovább.. Levette a pólómat, s felült, a lábaimat átraktam rajta, s úgy folytattuk a tevékenységet. Levettem én is róla a pólóját,s Laci nyitott be..

-Uhh, bocsi.-csukta be egyből az ajtót.

Brúnó oda pillantott, látta hogy Laci benyitott, de hidegen hagyta, tovább markolászta a popsim. Egy-kettőt belenyögtem a csókunkba. Levette a nadrágomat, majd az övét, felhúzta a gumit, s fordított lovagló pózba ráültem.
A csókunk ez az idő alatt sem hagytuk abba. A nyakát karoltam, s mindketten bele nyögtünk. Leszálltam róla, s a mellkasára feküdtem. A pociját simogattam egy ujjammal, ő pedig a hátamat meg a popsimat.

-Szeretlek!-súgta nekem.
-Én is szeretlek.

Majd felöltöztünk és kimentünk a nappaliba.

-LACIII.-ordítottam neki.
-Igeen?-jött ki a szobájából.
-Jössz velünk ebédelni?-néztem rá.
-Hm.. persze.-ült le mellénk.

Összekészültünk, s elindultunk ebédelni. Dél múlt, lassan odaérünk az étterembe. Brúnó vezet, s az egyik keze a combomon van. Olyan édes mikor így vezet..
Oda értünk az ètterembe, és kikértük a kajánkat.
Mindenki más felét kért, ízben mégsem túl eltérőt.
Egy csaj nagyon nézte Brúnót, fel kelt a helyéről, és felénk vette az irányt.

-Sziamia Brúnómaci.-csókolgatta egy kényes picsa a pasimat.

Én nem is szóltam hozzá inkább semmit, csak amilyen gyorsan lehet, kirohantam.. Elkezdtem menni apukámhoz.. De amikor megengedte hogy Brúnóhoz költözzek, megígértük neki, hogy nem törjük össze egymást.. így gyorsan meg is fordultam, és Petiékhez vettem az irányt.
Becsengettem, és szembesültem vele, hogy csak Milo van otthon egy csajjal.

-Szia Milán, itt van Peti?-nyitotta ki az ajtót.
-Szia Aisah, nem nincs. Miért baj van?
-Nem, vagyis igen. De nem zavarlak, bocsi.-indultam el.
-Nem akarod megvárni?-kiáltott utánam.
-Ha nem zavarja a barátnődet meg téged.
-Nem, gyere csak.-Szólalt meg kedvesen a lány...

Ilyen nincs! xBEFEJEZETTxWhere stories live. Discover now