-Igazán nem kellett volna jönnöd. Elvagyok én itthon.. egyedül..-közöltem Lacival.
-Oké.. Akkor mondom máshogy.. Fél órád van összekészülni, ha nem, akkor felkaplak és így viszlek..-állt fel az ágyról és a szekrényemhez ment.
-Választok én ruhát, te menj zuhanyozni, és s hajadat megcsinálni..-fordult felém.
-Igen is..-sóhajtottam egyet, majd felkeltem és a fürdőbe mentem..Egy gyors zuhanyzást követte a testápolózás, és törölközőbe már mentem is a szobámba.
-Már is frissebbnek tűnsz..
-Szuper..
-Most pedig kimegyek.. és öltözz fel, 5perc és visszajövök, addifra kezdj el sminkelni.Laci kiment, a ruhát amit nekem szánt az ágyamra rakta. Ennek a srácnak ilyen jó izlése van?
Egy bézs ruhát, és a fehér Jordanemet készítette oda. Fehérneműimhez meg inkább nem nyúlt..Felöltöztem, s Laci pontosan 5 perc múlva berontott..
-Szerencséd van hogy felöltöztél. Most pedig hajrá, sminkelj.. Én addig kivasalom a hajad..
Neki álltam sminkelni, ő pedig a hajamat vasalni.. Nem hagyhattam ezt sem szó nélkül.
-Ezt még megbánod..
-Én? Mit?-csodálkozott.
-Ezt az egészet, hogy elrángatsz..
-Nem baj, apukád mondta hogy hetek óta nem mozdulsz ki. Én majd segítek ezen, ha kell mindennap elviszlek valahova..
-Az kéne még.. Amúgy meg.. ki lesz ott?
-Hát tudod, a haverok.. Vini.. Peti.. Brúnó.. Mira.. és még sokan..
-Peti és Brúnó is ott lesz? Én biztos nem megyek.
-Már pedig jössz.. majd velem leszel.. nem kell velük foglalkozni.Egy kis csend után ismét megszólalt Laci.
-Hiányzik?
Én hirtelen megszólalni sem tudtam, aztán kiböktem..
-Ne erről beszéljünk..
-Akkor miről?-nyelt egy nagyot, mert tudta hogy miért nem akarok erről beszélni.
-Mondjuk.. hogy miért tudsz ilyen szépen hajat vasalni?!
-Az exemnek sokat vasaltam.. és hát megragadt.Újabb csend következett, én koncentráltam a sminkemre, Laci pedig a hajamra.. Milyen jó lett volna, ha Brúnó is vasalta volna.
-Készen vagyok.-mosolyogtam a tükörbe, hogy Laci is lássa.
-Én is mindjárt.-nézett a tükörbe és ő is elmosolyodott.Apukám nyitott be, és látta hogy Laci vasalja a hajam, én pedig nyomkodom a telefonom. Csak mosolygott egyet, majd becsukta az ajtót.
-Kész is vagyunk hölgyem.-rakta előre a hajam, hogy lássam.
-Nagyon köszönöm.Felálltam, Lacit a nyakánál fogva öleltem meg, ő pedig a derekamat fogta.
Hosszúra nyúlott az ölelés.. De olyan jól esett..-Indulhatunk?-ült le az ágyra Laci.
-Mindjárt, csak kikéne választani a táskám.
-Na mutass kettőt, én majd választok.Felmutattam neki kettő táskát, egy fehéret és egy feketét, aztán pózoltam neki a ruhába hogy lássa.
Laci csak mosolygott rajta.
-Hmm legyen a fehér. Az megy a cipődhöz.
-Oké, akkor gyorsan bele pakolok, és esküszöm indulhatunk.
Ő csak felkacagott rajta, majd hátra dőlt az ágyon.Én beraktam a szájfényt, ami rajtam van, a pénztárcám, meg a telefonom, és már be is csuktam.
-Mehetünk.-csaptam Laci lábára.
Ő egyből felpattant, s már nyitotta is az ajtót..-Apa elmentünk.
-Oké, érezzétek jól magatokat.Lementünk, az autóhoz, és már indultunk is Miloék házába.
Udvariasan kinyitotta az ajtót, s kisegített a kocsiból.
Beszálltunk a liftbe, megnyomta a 4.emeletet, és már indult is a lift.-MEGJÖTTÜNK.-ordított az ajtón bememve Laci..
-Késtetek!-nevetett Milo.
-Láttad volna milyen rossz állapotban volt, na meg csajból van..-nevetett Laci is..Egy olyan szempár pillantottam meg, amit nem szerettem volna...
YOU ARE READING
Ilyen nincs! xBEFEJEZETTx
RomanceEgy szerelemről szól, ami az elején nagyon gördülékenyen ment, de ki tudja mi lett a vége?! Olvassatok bele, és megtudjátok.❤