Fölemeltem a kezemet és rátenyereltem a csengőre. Hosszú másodpercekig vártam, mire végre kinyílt az ajtót.
- Mehetünk? - kérdeztem Milóra pillantva.
Aki csak egy aprót bólintott, jelezve indulhatunk.
Lebattyogtunk a lépcsőn, majd Milán kocsija felé vettük az irányt. Miután bepattantam az anyósülésre, és bekötöttem magamat, gázt adott.
- Na, mesélj! - mondta, miközben az utat kémlelte.
- Mint ahogyan elmeséltem hétfő reggel, (ami már inkább délután volt) összejöttem Manuval. Röviden annyi, hogy miután lesmárolt a bulin mindenki szeme láttára, elhívott egy találkára. Így történt, hogy vasárnap estétől kezdve egészen hétfő hajnalig együtt voltunk. Megbeszéltük a dolgokat, és végül ott lyukadtunk ki, hogy előttem térdel - tudtam, hogy az utolsó mondaton kívül mindent tud. De ennek ellenére csendben végig hallgatta, egészen az utolsó sorig.
- Mi van?! Megkérte a kezed?! - nézett rám, hirtelen és kicsit feszülten.
- Dehogy - nevettem - Csak megkérte, hogy legyek a barátnője. És úgy gondolta, hogy erre ez a legmegfelelőbb módszer.
- Még szerencse, hogy nem volt ott senki.
- Igen, én is elgondolkodtam milyen félreérthetődő lett volna az este további része.
- Főleg ha ismeri Manuelt.
- Abból tuti cikk lett volna.
- Címlapon: Manuel megkérte egy lány kezét. A fiatal, volt X-faktoros versenyző, a tegnapi nap folyamán jegyezte el barátnőjét. A lányt ezelőtt még kevesen látták, ám pár nappal ezelőtt egyik közös barátjuk, Marics Peti Instagram Live-ában tűnt fel a szerelmes pár, ahogyan éppen csókolóznak. Sokan meglepődtek, hiszen nem tudtak arról, hogy a fiúnak párja lenne. Így mikor egy lépcsősoron térdelve kezében egy gyűrűvel állt barátnője előtt rengetegen meglepődtek. Pár kép is készült az eseményről, csak a fényviszonyok miatt elég homályosak. Amikor Manuelt a kapcsolatáról kérdeztük így felelt: „Valóban igazak a hírek, fülig szerelmes vagyok és ezt nem is akarom titkolni. Hamarosan bővebben is nyilatkozok ez ügyben, addig is pedig legyen elég az Instagram oldalamon kirakott tartalom." Azóta a fiú több romantikus képet osztott meg közösségi oldalain. Valószínűsítjük hamarosan esküvőre számíthatunk - konferálta fel, hogy vajon milyen lett volna, ha bekövetkeznek az említett események.
- És honnan tudod, hogy fülig szerelmes? - kérdeztem, miután kiröhögtük magunkat.
- Kis Lány, hétfő óta, sőt a buli óta rólad áradozik mindenkinek.
- Tényleg?
- Aha. Beszéltük is Petivel, hogy teljesen beléd zúgott, és amióta ismerjük nem volt még ilyen. De komolyan, teljesen megváltozott - mesélte.
- Én pedig azt hittem nem gondoltam át.
- Nem gondoltad át, ez igaz. De nem csak te. És ő szeret téged, és ha te is őt, akkor, ha nem mást egy próbát megér.
- Így gondolod? - kérdeztem vissza, ma már sokadára.
- Figyelj! Lehet, hogy Manuel nem a tökéletesebb srác, de akinek megnyílik, az megismeri. Én ismerem, és tudom, és mély érzelmeket táplál irántad, szeret. Próbáld meg! Mert nem csak rajta látszik a szerelem...
- Oké.
A végén csak egy kávézóba ültünk be folytatni a beszélgetést. És annak ellenére, hogy tudom, hogy szeretem, este az ágyamban sokat forgolódtam mire elaludtam, hiszen vannak bennem kételyek.
YOU ARE READING
VILLÁMgyors váltás (Manuel ff.)
FanfictionTóth Dzsenifernek hívnak, igen a bátyám Tóth László, azaz Spacc. Ma megyünk Maricsékhoz bulizni. És be kell vallanom kicsit tartok attól, hogy belezúgok a bátyám egyik haverjába. Trágár szavak és 18+-os jelenetek előfordulhatnak.