A nap már régen lenyugodott, de mi még úton voltunk. Az autópályáról letérve egy másik útra közeledünk úti célunk felé. Manuel keze végig a combomon volt, csak akkor emelte föl, amikor váltót használta, vagy amikor kanyarodtunk. Most pedig beparkoltunk egy kisház elé és kiszálltunk.
- Biztos nem mondta Marics, vagy legalább tett utalást arra, hogy mi ez az egész? - kérdeztem, hiszen nem akartam elhinni, hogy csak úgy iderángattak.
Mivel egyik este, a nyaralásunk elején, Peti felhívta Manut, hogy amikor visszafelé jövünk, akkor menjünk el a magadott címre. Így most, hogy megérkeztünk Magyarországra egyből ide kellett jönnünk, de fogalmunk sem volt, hogy miért.
- Nem, de perceken belül kiderül - mondta megszorítva a kezem, hogy megnyugtasson. - De felhívom.
Jó sokat csengett, de nem vette fel, így barátom kérdőn nézett rám.
- Akkor gondolom, menjünk be.
- Csak utánad - mondta, miközben kinyitotta a kaput.
- De egyáltalán miért kellett ide jönnünk. Pest szélére, egy házba, aminek eddig a létezéséről sem tudtunk? - gondolkodtam hangosan. Miközben Manu előre ment szétnézni.
- Gyere, nyitva van az ajtó - szólt vissza nekem, hiszen méterekkel lemaradtam.
És valóban, amikor utolértem és lenyomtam a kilincset az ajtó nyílni kezdett. Hátra pillantottam Manuelre, aki egy apró bólintással jelezte, hogy menjek csak beljebb.
- Biztos jó helyen járunk? - tudakoltam visszafordulva az előszobából. - A folyosó teli van mindenféle családi képekkel - mondtam, miközben szemügyre vettem a bekeretezett fotókat. - Mi a...
- Mi az Baby? - jött mellém Manu és átölelte a derekamat, miközben ő is nézni kezdte a képet, amit folyamatosan bámultam.
- Ez a kép a mi udvarunkban készült. Az én vagyok, az ott meg Laci, ott pedig Batka - kezdtem sorolni a fényképen szereplő személyeket.
- Nem értem, akkor ez anyádék háza? De nem is itt laknak...
- Nem tudom. De ki derítem, milyen pszichopata gyűjtöget rólam és a családomról képeket! - jelentettem ki, majd gyors léptekkel indultam meg az első ajtó irányába, amit észrevettem.
- Csak mi - nevetett fel a kanapéról a bátyám.
És ekkor teljesen elképedtem. Az ajtó, amin bementem egy nappaliba vezetett, ahol mindeni ott volt. Laci, Brúnó, Peti és Milán is vigyorogva bámult ránk a szoba, különböző pontjairól, várva a reakciónk.
- Valaki elmagyarázni, hogy mi a fasz van? - tudakolta Manuel mögülem, hasonló döbbenettel, mint én.
- Hát gondoltuk, hogyha már te is betöltötted a 22 és Dzseni is lassan 19, akkor vettünk egy házat. Így nem kell bonyolítani az életeteket és...
- És nekünk is van egy tök vagány buli helyük - fejezte be Peti Milo helyett.
- És! - monda újra Milán. - És nem vagytok közel a rajongólhoz, de távol se tőlünk, meg az életetektől - fejezte be.
Könnybe lábadt a szemem. Vállam fölött ránézet Manuelre is, de ő sem nagyon tudta feldolgozni a hallottakat. Én pedig a legegyszerűbb köszönetet választottam. Széttártam a karom, hogy megöleljük egymást.
A hálálkodási kör után, és miután sikerült feldogoznunk a történteket leültünk közéjük beszélgetni. Én Manu válláról figyeltem az eseményeket egészen addig amég el nem aludtam.
Bár a fiúk tisztában voltak azzal, hogy alszom, mégis többször megébredtem arra, hogy kiabálnak. Miután ezt meguntam felemeltem a fejem és csatlakoztam a beszélgetéshez.
- Mi lassan megyünk, kezdődik a koncert - mondta Brúnó.
- Ja, nekünk is menni kéne. Elmúlt 10 és kilencre beszéltünk találkát a srácokkal - mesélte Peti és ő is felállt.
- Srácok! - szóltam mielőtt szétszéledtek volna. - Tényleg nagyon, köszi! És neked végképp köszönettel tartozom Laci, tudom, hogy nehéz neked - mondtam miközben megöleltem.
- Na, menjünk, mert a végén sírni fogok - jelentette ki a bátyám és még egyszer megszorított. - Vigyázz rá! Oké? - nézett a barátomra.
- Fogok Tes, fogok. De itt lesz melletted.
- Mindannyiunk mellett - tette hozzá Milán.
- Ha csak meg nem fullad egyszer - nevettem fel, majd elkezdtük kikísérni őket.
Még intettünk egyet nekik az udvarból, majd bementünk.
- Át kellesz hozni a cuccainkat - elmélkedtem, miközben becsuktam az ajtót.
- Előbb fel kéne fedezni a házat - reagált Manu nevetve.
- Jogos. Mivel kezdtünk?
- Mondjuk a hálószobával - mondta és felemelt az ölébe, majd a szoba kutatására indultunk.
Hát igen, így történt, hogy a sok küzdelem után mégis egymásé lehetünk. Lehetünk és leszünk. Mert lehet, hogy egy évvel ezelőtt azt mondtuk volna, hogy ki nem állhatjuk a másikat, belül tudtuk, hogy ez nem így van. Nem véletlenül féltem elmenni arra a házibulira, valahogy megéreztem, hogy történik majd valami. De az, amitől akkor rettegtem, az lett mára a legjobb döntésem. Viszonyoztam azt a csókot, és ki tudja mi lesz még itt a csókokon kívül... Nem tudom, hisz nem láthatom a jövőt, de egyet tudok. Szeretem és szeretni is fogom örökké. Mertnek ő lett a drogom. Akiből soha nem elég, aki ha nincs, akkor szarul vagyok, aki minden vágyamat teljesíti. Gödöllei Emánuel te vagy, az én egyetlen drogom.
ESTÁS LEYENDO
VILLÁMgyors váltás (Manuel ff.)
FanficTóth Dzsenifernek hívnak, igen a bátyám Tóth László, azaz Spacc. Ma megyünk Maricsékhoz bulizni. És be kell vallanom kicsit tartok attól, hogy belezúgok a bátyám egyik haverjába. Trágár szavak és 18+-os jelenetek előfordulhatnak.