Ahogy kiléptem a fodrászatból már szembe is találtam magamat Milánnal. Az ajtó mellet állt, a falat támasztva. Megöleltük egymást majd elindultunk egy cukrászdába.
Odaértünk kikértük a sütijeinket, de Milo látta rajtam, hogy van bennem valami, amit szeretnék elmondani neki, csak nem tudom, hogy.
- Nem ízlik az Oroszkrém? - tudakolta, megpróbálva így kiszedni belőlem, a mondandómat.
- Nem, a tortával nincs baj. Nagyon finom - feleltem, miközben a villámmal turkáltam a habban.
- Elmondod, vagy örökre magadban tartod? - kérdezte, miután rájött, hogy így hatékonyabb.
- El, de nem mondhatod el senkinek!
- Kis Lány, nem szokásom a titkaidat továbbadni.
- De Spacc-nak se! - hívtam fel figyelmét arra az apró részletre, hogy mindketten közeli viszonyban állunk vele.
- Neki sem szoktam, de ezt te is tudod. Gondolom csak ezért tetted hozzá, mert Manueles a téma.
- Igen - adtam igazat neki, egy bólintás kíséretében.
- Hallgatlak.
- Mivel mindenről beszámolok, neked ezt sem fogom kihagyni, annak ellenére, hogy Manu nem biztos, hogy egyet értene velem. Szóval... tegnap volt egy randink, bár gondolom, ezt tudod - egy apró bólintással jelezte, hogy igen, így folytattam. - Elvitt egy tetőre, pontosabban egy dombra, ahol volt egy ház, és felmásztunk a tetejére, de igazából nem ez a lényeg...
- Hanem?
- Hogy is mondjam?
- Nyugi, csak lazán. Én megvárom, addig is eszem - bíztatott, majd a villájával egy dobos torta darabot emelt a szájához.
- Nem vagyok már érintetlen lány - fogalmaztam meg.
Itt Milo kicsit félre nyelt, és köhögni kezdett. Ezért felé nyújtottam a poharát és rá mosolyogtam. Többen is felfigyeltek a jelenetre, de miután jeleztem, hogy minden oké tovább foglalkoztak a saját dolgukkal.
- Jól vagy? - érdeklődtem, amikor már nagyjából egyenletesen vette a levegőt.
- Igen, csak félrenyeltem.
- Nem számítottál rá?
- Igen, mármint nem, vagyis érted...
- Persze. De haragszol?
- Nem, csak meglepődtem.
És utána egy ideig csak csendben ültünk. Én a tortámat ettem, ő pedig a vizét kortyolgatta.
- Jössz este? - tudakolta megtörve a csendet.
- Nem hiszem, holnap úgy is ott leszek.
- Pedig Manuel is jön.
- Tudom, mesélte. De ma korán fekszem, hogy legyen erőm.
- Te tudod. Viszont én lassan indulok.
- Elkísérhetlek?
- Persze.
- Még valami... - kezdtem bele, miközben ő fizetett.
- Igen?
- Aludhatok nálatok?
- Természetesen, igen. De megkérdezhetem, hogy miért?
- Hát... eleve holnap onnan indulunk. Meg Laciék ma későn jönnek haza, valószínűleg, nem is egyedül... Meg egyelőre még nem akarom elmondani neki... - magyaráztam.
YOU ARE READING
VILLÁMgyors váltás (Manuel ff.)
FanfictionTóth Dzsenifernek hívnak, igen a bátyám Tóth László, azaz Spacc. Ma megyünk Maricsékhoz bulizni. És be kell vallanom kicsit tartok attól, hogy belezúgok a bátyám egyik haverjába. Trágár szavak és 18+-os jelenetek előfordulhatnak.