.7.

1.1K 42 26
                                    

iyi geceler bölümüüü

ilahi bakış açısı

anıl,nisa ve ogeday arkada,berkan önde bir lider edasıyla deniz kenarında yürüyorlardı. yaklaşık 15 dakikalık sessiz yürüyüşün gidişatını bozan anıl olmuştu.

"e bu çocuk acıktı."

"ben sana boşuna yağ torbası demiyorum." dedi ogeday gülerek.

"ne zaman derseniz gideriz yemek yemeye."

"bana fark etmez." nisa olayı erkekler arasına bırakıp sıyrılmıştı.

"şimdi gidelim,hava kararıyor zaten yavaştan." dedi anıl güneşi göstererek.

"zaten geldiğimiz gibi simit yedik kaç saattir yürüyoruz,acıktık yani sonuç olarak." diye devam etti.

"tamam,gidelim mi şimdi?" berkan'ın sorusu ogedayaydı.

"nasıl isterseniz."

"türkçe meali gidelim yani berkan'cım." anıl berkan'ın omzuna kolunu atıp,kolundan destek alarak berkan'ı hızlandırmaya başladı.

"napıyorsun anıl?"

"anneni tanımasam soyunun kaplumbağalara dayandığını düşüneceğim berkan."

"neden be?"

"kardeşim kaplumbağalarla yarışa girsen yemin ederim kazanırlar,acıktık diyoruz yahu hızlanalım biraz."

"ne güzel deniz havası alıyoruz,daha ne istiyorsun."

"yemek." anıl'ın sözünün ardından dörtlü adımlarını hızlandırarak denize bakan bir mekana girdi. denize en yakın masalardan birine oturup siparişlerini verdiler.

"ee nisa,napıyorsun?"

"ne yapayım anıl,günlerimin çoğu kafede geçiyor onun dışında da bir müzik grubumuz var o grupta bateri çalıyorum." anıl ve berkan'ın şaşkın gözleri aksine ogeday oldukça tok bakışlarla nisayı izliyordu.

"bateri mi çalıyorsun?" diye konuya atladı anıl.

"evet,lisede bir kursa gitmiştim o zamanlardan beri çalıyorum bir şeyler."

"dinlemek çok isteriz."

"haftaya bir konserimiz var,gelir misiniz?" nisa sıra sıra herkese bakıp,teklifinin hepsine geçerli olduğunu belirtmişti. ogeday dünden razı şekilde kafasını sallayarak konuşmaya başladı.

"tabii,çok isteriz. dimi?"

"evet evet."

"ben konumu size atarım o zaman."

"grup açıyorum!" anıl masada duran telefonunu atik bir şekilde çekip bir eliyle de yemeğini yiyordu.

"aç anıl,aç..."

anıl nisa'dan numarasını alıp hızlı bir grup açtı.
"gruba ogeday'ın çok sevdiği bir ismi veriyorum,herkes yönetici isterseniz değiştirirsiniz."

nisaa😸 kişisini eklediniz*

kardeşim🤟🏻 kişisini eklediniz*

beko🙌🏻 kişisini eklediniz*

gruba "one house" adını verdiniz*

"one house ne alaka?"

"nisa'cım sen uzaksın şimdi bu konulardan,ben anlatayım sana." ogeday bıkkınca anıl'ın yüzüne bakarken dinlemek için kollarını birbirine bağlayıp arkasına yaslandı.
"ogeday'ın one love one house dövmesi var bileğinde,ilk dövmelerinden. bu konuda deneyimsiz olduğu için yanlış bir yerde dövmeyi yaptırmış ve baya yara olmuştu o sene onun kolunda. bizde aramızda bir espri haline getirdik 'aşk öldürür' gibisinden. bir rivayete göre ogeday gerçekten aşık olduğunda love kelimesinin üzerindeki leke silinecekmiş." anıl lafını kahkahalarla bitirdiğinde nisa da elindeki çatalı tabağına bırakıp gözlerini yanında oturan ogeday'ın koluna çevirdi.

"harbiden öyle bir leke var mı?"

"bizde yalan olmaz." anıl koltukları kabarık şekilde arkasına yaslanırken nisa da aralarındaki samimiyete güvenerek ogeday'ın bileğini çevirerek lekesine baktı.

"çok minik bir şey bu ya." anıl garip bakışlarıyla yaslandığı yerden kalktı.
"nasıl minik ya? ben en son baktığımda baya vardı." ogeday'ın bileğini kendine çevirerek baktığında cidden o lekenin minikleştiğini gördü anıl.

"lan! ogeday?"

"ne?"

"aşık mı oldun sen?"

"bu arada ogeday aşık olduysa işler yaştır."

"sebep?"

"çünkü ogeday harbi aşık olur,sözde olmaz." berkan deneyimlerinden yola çıkarak kendinden emin bir şekilde konuya dahil olmuştu.

"sorumu tekrarlıyayım mı oge?"

"ya ne bileyim ben?"

"aşık olduğunu anlamaz mısın?" nisa şaşkınca ogedaya döndü.

"yani anlarım da ne bileyim kafamı karıştırıyor bu."

"ayrıca saçmalamayın,o sadece aramızdaki şakaydı krem sürüyorum o yüzden geçmiştir."

"aynen kardeşim."

tatlılardan sonra evlere dağılan gençler geride aklında soru işaretleriyle odasına kapanan birini bırakmışlardı.

one house

-oge çok düşünme,uyuyamazsın sonra

kardeşim🤟🏻:anıl kapat çeneni

-kaç yıllık arkadaşımsın yani,tanıyorum seni

kardeşim🤟🏻:yat zıbar anıl🥰

-götünüzü iyi örtün
-üşütürsünüz sonra
-mazallah kötü kötü rüyalar görürsünüz

kardeşim🤟🏻:kötü rüya görmek için sana bakmam yeterli değil miydi?

-benim nasıl bu kadar komik arkadaşlarım olabilir ya

nisaa😸: anıl,gece mesaisi mi?

-heh nisa geldi
-beni burada bir tek nisa anlar zaten

beko🙌🏻:anında satıyorsun anıl

-bizde böyle kardeşim

nisaa😸:iyi geceleeerr

-

beko🙌🏻:amin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

beko🙌🏻:amin



Allah'a emanet göte mukayyet arkadaşlar👯‍♀️🦦

one love,one house|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin