פרק 50

1.2K 54 33
                                    


"אני לא מאמינה שיש לך רק שתי שמאלות בארון, וששתייהן שחורות." גרייס גררה אותי בין חנויות בגדים "אני צריכה שמלה חדשה למסיבת יום ההולדת של אניסה ולמסיבת האירוסין, את כנראה לא תוזמני מסיבות הגיוניות, אבל כדאי שיהיה לך משהו ללבוש למקרה שכן. את לא הולכת לבוא לאירוע רשמי בג'ינס וג'קט עור. את נראית כאילו את בכנופיה ולא בחברה הגבוהה." גלגלתי את עיניי "לא ידעתי שיש לך משהו נגד הדרך שבה אני מתלבשת."

"אין לי, זה מאוד אמיץ בעיניי בהתחשב במי שאת מסתובבת איתם. אבל אבא יתחרפן אם תגיעי לאירוע רשמי לבושה ככה, במיוחד אם משפחת מנצ'יני נוכחים."

"גרייס מסיבת האירוסין הזו זה הדבר האחרון שאני רוצה לחשוב עליו כרגע."

"יש עוד חודש וחצי, אין לך זמן לא לחשוב על זה."

"אם אני לא אהיה שם אני לא אצטרך לחשוב על זה." אמרתי תוך כדי שהיא גררה אותי לאיזו חנות מעצבים יוקרתית. "טוב, גם אם את לא תהיי שם, במוקדם או במאוחר את תהיי באירוע רשמי ואת תצטרכי את השמלות האלו, אז בואי כבר."

"מאוד מצטערת שיהיה לי יותר קשה להגן עלייך בשמלת מקסי."

"לא בכל מקום ינסו להרוג אותנו."

"פה את טועה."

"את מאוד מעודדת אותי ונוס." היא גיחכה ופנתה את אחת ממעובדות החנות "חברה שלי פה טוענת ששמלות זה לא נוח ובאתי להוכיח לה אחרת, את יכולה לעזור לי בזה?" ראיתי את מבט הסלידה הקל של המוכרת כשהיא ראתה את הבגדים שלי אבל נראה כי היא הכירה את גרייס ורק הנהנה, ראיתי את השומרים מתמקמים מחוץ לחנות.

"גרייס אני באמת לא מרגישה בנוח עם זה..." נאנחתי, שנאתי קניות. אלא אם ב'קניות' מתכוונים לחיפוש אחרי גאג'טים חדשים במעבדה של מרטין, את זה אהבתי, למרות שהרבה מהדברים כמעט התפוצצו לי בפנים, אולי בעיקר בגלל זה.

"את תלמדי להרגיש עם זה בנוח ונוס. את חייבת ללמוד להרגיש עם זה בנוח." ראיתי שמשהו לא בסדר בהתנהגות שלה כל היום, אבל היא עברה כמה שבועות קשים אז הנחתי לה, אבל עכשיו הייתי חייבת לשאול. "למה את כל כך לחוצה על זה?"

"כי אני מעדיפה אותך כחלק מהמשפחה שלי מאשר מישהי שפגשתי פעמיים!!!" היא התפרצה עליי, מעולם לא ראיתי אותה כועסת או פגיעה, כחלק מהתפקיד שלה היא היתה חייבת להראות חסינה תמיד. היא הבת של הבוס, אסור ששום דבר יכנס מתחת לאדישות שלה.

"גרייסי אני לעולם לא אוכל להיות חלק מהמשפחה שלך, את יודעת את זה." תפסתי בידיה, המוכרות התעלמו מקיומנו לגמרי. "גם אם הייתי מיוצרת מאותו החומר של נסיכות מאפיה, אבא שלך לעולם לא היה מכניס אותי למשפחה שלכם."

"אבא לא יחיה עוד הרבה זמן. הוא בוס במאפיה, ככה זה עובד."

"יש לכם התחייבות למשפחת מנצ'יני ודניאל לא יהיה זה שיגרום לפרוץ המלחמה."

נסיכת מאפיהWhere stories live. Discover now