"Kader gayrete aşıktır." Bu cümle her şeyi o kadar net bir şekilde görmemizi sağlıyor ki insan kendisini hep bu sözden sonra sorguya çekiyor. Şunu istiyorum fakat bunun için yeteri çaba harcadım mı? Sorularını sormaya başlıyorsunuz. Bir şeyi sadece istemek yetmiyor onun için gerçekten gerekli uğraşları vermeniz lazım. Sizlere bir sorum olacak istediğiniz şeyler için ne kadar çaba sarf ediyorsunuz? Bir kere uğraşıp hemen pes mi ediyorsunuz yoksa olana kadar şansınızı zorlayıp olmadığını gördüğünüzde hayırlısı buymuş şeklinde cümleler mi kuruyorsunuz? Kendim adına bu soruya bir cevap vermem gerekirse ben her zaman koşulları zorlayan biriyim. Bir şeyi gerçekten çok istiyorsam üzerinden kaç sene geçerse geçsin onun için bayağı çaba sarf ederim birkaç yılın sonunda baktım gerçekten olmuyor o anda oturup belki de Allah bana başka bir kapı açıyordur belki de beni burada değil ama başka kapılar da güzel şeyler bekliyordur diye düşünmeye başlıyorum. Siz de biliyorsunuz ki bazı durumlar bizim isteğimiz dışında gerçekleşiyor ve bundan sonrasında artık insan ya o şeye sevinecek ya da üzülecek hale geliyor. Size hikayemizin konusundan bahsetmem gerekirse; daha önceki hikayelerimi okuyanlar bilir bir kısmı kurgu bir kısmı gerçek hayata bağlı şeyler. Kurgu olanlar da karakter sayısı fazla birden çok kişinin yaşadığı durumları anlattım hep fakat bu hikaye de sadece iki kişi göreceksiniz o da başrol olan kızımız ve oğlanımız. Bir bölüm kızımızın hayatı bir bölüm oğlanımızın hayatı söz konusu olacak. Hayatlarından söz edeceğim ama burada günlük yaşantılarından ziyade daha çok ilişki durumlarını anlatan cümleleri yer alacak yani buna bir nevi aşk hikayesi demek isterseniz diyebilirsiniz. Bu hikaye'yi yazacağım için biraz heyecanlı biraz da gerginim. Bu hikayenin amacı sizlerin içinize atıp söyleyemedikleriniz kelimeleri, cümleleri dile getirip sizin sesiniz olmaya çalışmak. Umarım bu hikayemi de diğer hikayelerim kadar sever ve benimsersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Anda Gelen Misafir
RomanceFarklı şehirler de yaşıyor olsalar da kader onları tanıştırıp bir araya getirmeye çalışır.