AHSEN'İN AĞZINDANÇalışma masama oturmuş işlerimi bitirmiştim. Masamı toplayıp kendime kahve yaptım ve odama geri geldim. Laptopumu alıp site site dolanırken telefonuma gelen bildirimle kafamı komodine çevirip telefonu elime aldım ve bildirime baktım. Gelen mesajın asaftan olmasını beklemediğim için ufak çaplı bir şok geçirme anı yaşamıştım. Mesajlar kısmına girip ona cevap vermeye başladım.
TEXTING
Asaf: Napıyorsun ahsen?
Ahsen: Hiç öyle takılıyorum sen?
Asaf: Ben de öyle oturuyorum.
Ahsen: İyiymiş.
Asaf: Müsait misin seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Ahsen: Müsaitim ne konuşacaksın benimle?
Asaf: Arasam seni olur mu?
Ahsen: Ta-tamam ol-olur.
Cevap verir vermez aramıştı.ARAMA KONUŞMASI
Asaf: Konuya nasıl giriş yapacağımı ya da ne diyeceğimi bilemiyorum ama daha fazla bunları içimde tutamayacağımın farkındayım.
Ahsen: Neyi içinde tutamıyorsun? Ne oluyor tam olarak anlayamadım?
Asaf: Ahsen senden sadece beni dinlemeni istiyorum.
Ahsen: Tamam.
Asaf: Ahsen, seni ne kadar çok üzdüğümü yanımda olmaya çalıştıkça sana karşı duvarlar örüp seni elimin tersiyle ittiğimin sırf korkularım, endişelerim ve kendimle olan iç savaşımdan dolayı hem seni, kendimi hem de ilişkimizi mahvettiğimin senden uzak durmanın senin iyiliğin için yaptığımı sanarken aksine bencillik durumu olduğunu fark ettim. Biliyorum ne dersem diyeyim onca yaşanmış acıları sana unutturamam fakat yaralarını sarabilirim. Birbirimizi üzsek de birbirimizin canını yaksak da bunları iyileştirmek yine bizim elimizde. Senden sana yaşattıklarım için özür dilerim. Seni seviyorum beni affeder misin? Bize bir şans daha verir misin?
Ahsen: İ-inanmıyorum asaf bu-bu rüya mı yo-yoksa ge-gerçek mi?
Asaf: Gerçek güzelim gerçek. Bana bir şans daha verecek misin?
Ahsen: Seninle bir daha bir araya gelmeyeceğimizi sanıyordum bana o kadar katı davranıyordun ki birlikte olmamız imkansız sanıyordum. Ben de seni seviyorum ve evet sana bir şans daha vereceğim.
Asaf: Gerçekten mi?
Ahsen: Gerçekten. (Gülümseyerek)
Kısa bir sessizliğin ardından ikisi de birbirine aynı anda
Hayatıma tekrardan hoş geldin beklenmedik anda gelen misafirim.
Cümlelerini kurmuşlardı.~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Anda Gelen Misafir
RomanceFarklı şehirler de yaşıyor olsalar da kader onları tanıştırıp bir araya getirmeye çalışır.