1.0

36 1 0
                                    


AHSEN'İN AĞZINDAN

Gelen bildirim sesiyle komodinde bulunan telefonumu elime alıp mesaj atan kişinin kim olduğuna bakayım derken şok geçirmem bir olmuştu. Kendime gelir gelmez mesaja cevap verdim onunla biraz konuştuktan sonra ben de telefonumu komodine tekrar koyup yatağımdan kalktım ve banyo'ya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynadan kendime bakarken uzun zaman sonra ilk kez bu kadar yüzümün güldüğünü görüyordum. Neden şimdi bu kadar mutlu olmuştum ki? Neyse biraz daha burada oyalanırsam kafayı yiyebilirdim. İçimdeki ses sanki daha önce yememiştin dese de o sese kulak asmadan olduğum yerden çıktım ve üzerimi değiştirip artık rutin hayata geri dönme vakti ahsen hanım seni bekleyen işler var komutunu kendime verip önce güzel bir kahvaltı yapıp ardından işlerime koyuldum. Bel ve sırt ağrımı fark ettiğimde gerinme hareketi yapıp saate baktım vay be zaman o kadar çabuk geçmiş miydi? Masadan kalkıp eşyalarımı düzenledim ve kendimi yatağa attım acaba tekrardan bana yazar mıydı? Benimle tekrardan iletişime geçer miydi? Sorularını kendime sormaktan vazgeçemiyordum. İnsan merak ediyor ister istemez Allah beni sabırsız ve meraklı biri olarak yarattıysa ben ne yapabilirim öyle değil mi? Ay ahsen gene çenen düştü senin kalk kendine bir kahve filan yap da şu çenen bir sussun. Ah canım kendim hem severim hem söverim kendine gel tamam artık cıvıttın ahsen kalk kahve yap söyleneceğin yerde. Mutfağa gidip kendime sade türk kahvesi yapıp odama geri geldim laptopu alıp word de bir şeyler yazmaya başladım. Yazı yazmayı bu kadar seven bir kız zor görürsünüz herhalde yazı yazmak benim için yaşam kaynağım gibi bir şey oldu. Hani bir insan susuz ya da açsız duramaz ya yazılar yazmak da aynı bu şekildi benim için. Word'e yazılarımı yazdıktan sonra gözlerimi ovuşturdum ve tekrardan gerinme hareketi yaptım. Laptopu aldığım yere koyduktan sonra kendimi dinlenmeye bıraktım.

Beklenmedik Anda Gelen MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin