AHSEN'İN AĞZINDANBugün kendimi diğer günlerden daha iyi ve mutlu hissederek uyandım. Bunun sebebini anlamamak zor değildi tabii asaf ile tanıştığımız günden bu zamana kadar kendimi gerçekten daha iyi hissediyordum. Onun ne hissettiğini pek bilemesem de benim ona karşı düşüncelerim ve hislerim bunlar diyebilirim size. Düşüncelerime ara verip yataktan kalktım ve banyo'ya gidip rutin işlerimi hallettim. Daha sonra odaya gelip üzerimi değiştirdim ve odamı topladım. Bugün kendime izin günü ilan edip dışarı çıkacaktım. Vaktimi bir günlük de olsa kendime ayırmak işlerime odaklanmam için daha iyi bir sonuç olacaktı. Bir şeyler atıştırıp evden çıktım. Hava o kadar güzeldi ki baharın gelişi etrafa yayılan kokusundan belli oluyordu. Yaklaşık bir iki saat kadar dışarıda vakit geçirip eve döndüm. Duş alıp üzerimi giyindikten sonra kendimi yatağa attığım anda yorgun olduğumu yeni fark ediyordum. Telefonuma gelen bildirim sesiyle komodinden elime alıp mesaj atan kişiye baktığımda asaf olduğunu görmek yüzümde tebessüm oluşturdu. Yüzümdeki ifadeyi bastırmak adına dudağımı ısırmaya başlamış ve mesaj kısmına girip cevap vermiştim. Birbirimize günümüzün nasıl geçtiğini bahsettikten sonra ikimiz de birbirimize iyi geceler cümlelerini kurduk. Telefonumun ekranını kapatıp komodine tekrar koydum ve bugünün keyfini çıkararak kendimi tatlı bir dinlenmenin kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Anda Gelen Misafir
RomanceFarklı şehirler de yaşıyor olsalar da kader onları tanıştırıp bir araya getirmeye çalışır.