3.2

28 1 0
                                    


AHSEN'İN AĞZINDAN

Aylar geçti ne o ne de ben birbirimize yazıp iletişime geçmiştik. Zorlandığım yerler oluyordu fakat bunun böyle olmasını isteyen ben değilim oydu. Ben yanında olmak istedikçe beni bir hiçmiş gibi gören beni elinin tersiyle iten kişiye ben ne yapabilirim ki? Ne diyebilirim daha? Çaba sarf etmeyeceğim dedikçe bu ilişki için elimden gelenin fazlasını yaptım gururumu bir kenara bırakıp yalvarma eşiğine bile geldim fakat sonuç yine hüsran. O kadar inatçı ve gururunu öne süren biri ki ben bu şekilde gururundan ve inadından ödün vermeyen kişiye ne kadar dil döksem de bir şey olmuyordu. Öyle bir davranıyordu ki sanki ben gurur nedir nerede durulması gerektiğini bilmiyormuşum gibi hissettiriyordu bana? Ben de gurur nedir iyi bilirim ben de nerede durulması gerektiğini iyi bilirim. Eğer ortada bir ilişki yaşanıp çaba sarf edilmesi gerekiyorsa da elimden geleni ardıma koymam ne yapmam gerekiyorsa yaparım. Artık bir şey yapmayacaktım susup bir kenarda duracaktım. Zaten beni istiyorsa beni seviyorsa elbet benimle iletişime geçecek şeyler yapacaktır fakat ona yazan bu ilişki için uğraşan taraf olmayacaktım. Yeteri kadar her şeyi yaptığımın farkındayım bundan sonrası sadece sabrederek beklemek. Olur ya da olmaz buna kesin bir şey diyemiyorum fakat iki insan birbirinin kaderine yazılmışsa er ya da geç birbirlerine kavuşurlardı. İnşallah ikimizi de güzel günler bekliyordur. İnşallah ikimiz de mutlu olacağımız yarınlar yaşarız.

Beklenmedik Anda Gelen MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin