3.8

15 1 0
                                    


AHSEN'İN AĞZINDAN

Yaşanan olayların şokunu atlatmaya çalışırken üstüne daha çok şok edecek durumlar yaşanıyordu. Ne olmuştu ona böyle? Eski asaf gitmiş yerine bambaşka biri gelmişti sanki? Onunda bana olan gülümsemesini görmek içimde bir şeyleri yumuşatmaya yol açsa da buna izin vermedim. Şu an durumumuzun ne olduğu belli değilken hemen yelkenleri suya indirmeyecektim. Ne zaman bana gelir duygularını tam olarak dile getirir işte o zamanda bakılırdı neler olup olmayacağına. Bir şeyler yapmaya çalıştığının farkındaydım fakat bana bir şey dememesi tuhafıma gidiyordu. Halbuki önce gelip benimle konuşsa bana duygularını açsa daha iyi olmaz mıydı? Neyden ya da kimden korkuyordu? Biz birlikte olduktan sonra her şeyin üstesinden gelemez miydik? Tek başına onca hayatı yüklenmek yerine yanında olmama izin verse daha iyi değil miydi? Asaf bir şeyleri unutuyordu kendisi üzülüp yıprandıkça ben de onun bu haline üzülüyordum. Sevdiğim adam gözümün önünde eriyip gidiyor ama ben bir şey yapamıyorum. Önüme sunulan duvarları o istemediği sürece aşamamak zor oluyordu benim için. Birlikte olmayı istesem de bunu dile getiremiyordum. Her gün onunla konuşup onu görmeyi istesem de bunları sadece içimde saklayarak hayata devam ediyordum. İnşallah ikimizi de güzel bir son bekliyordur.

Beklenmedik Anda Gelen MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin