AHSEN'İN AĞZINDANAylar sonra asaftan gelen mesajla gözlerim şaşkınlıktan açıldı. Bu bir rüya mı yoksa gerçek mi? Rüyaysa da uyanmak istemiyordum. Onu o kadar özledim ki bunu söylerken bile iç çekiyordum. Tabii bu duygularımı ona karşı belli etmemekte kararlıydım ondan uzak durmaya çalışacak ve duygularımı gizleyecektim. Bunun böyle olmasını isteyen oydu ve ben de bu şekilde davranıyordum. İçimden söylemek istediğim çok şey var ama şunu da dile getirdim zamanı gelince her şey konuşulacak ve sen içinden geçen ne varsa onların hepsini çekinmeden söyleyeceksin ahsen. Bunun hatırlatmasını kendime yaptıktan sonra onunla normal bir şekilde konuşmaya devam ettim. O şu an eminim ki ilişkimiz hakkında cümleler kurmamı ona yalvarmamı gitme dememi bekliyordu ama ben sadece her şeyi zamana bırakarak hareket etmeyi tercih etmiştim. Hem çok istiyorsa önce o benimle konuşmalıydı ben değil bütün her şeyi ben yapamam ki benden de böyle bir şeyi bekleyemezdi. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp rutin hayatıma devam ettim. Ne olursa olsun bu beni yaşamdan koparamazdı sonuçta. İşlerimi de bitirdikten sonra keyifli vakit geçirmek için dizi izliyordum. Gözlerimin ağrıdığını fark ettiğimde laptopumu kapatıp ben de uyku moduna geçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Anda Gelen Misafir
RomanceFarklı şehirler de yaşıyor olsalar da kader onları tanıştırıp bir araya getirmeye çalışır.