0.6

42 2 0
                                    


AHSEN'İN AĞZINDAN

Sosyal medyada gezinirken gelen isteği kabul edip ardından mesaj almayı her ne kadar beklemesem de mesaj kısımlarına girip bana yazan beyefendiye cevap verdim. Yaklaşık yarım saate yakın süren konuşmamızdan sonra ikimizde rutin hayatımıza devam ettik. İçimde hissettiğim garip duygular vardı ama bunun ne olduğunu anlamlandıramamak zordu. Neyse zamanla anlardım zaten bu hissettiğim duygunun ne olduğunu şimdi yapmam gereken bir iş vardı onlara devam etmeliyim komutunu kendime verip işe koyuldum. Aradan geçen birkaç saatlik zaman diliminden sonra olduğum yerde gerinme hareketi yapıp ayağa kalktım ve masamdaki eşyaları topladım. Aklım yeni tanıştığım çocuk da takılı kalsa da silkelenip kendime geldim. Kibar ve iyi biri olabilir ama belki konuşmanız buraya kadardı belki bir daha hiç konuşmayacaksınız belki çocuk sana bir daha yazmayacak kendine gel ahsen kafanda geçen düşünceleri hemen kenara at ve normal yaşantına geri dön. Masamı toplayıp kendimi yatağıma atıp tavana bakarak bütün hayatımı gözümün önünden geçiriyordum. Sahi ne kadar da zor şeyler atlatıyordum kim bilir daha ne gibi zorlukların üstesinden gelecektim? Acaba onlarda da şimdiki gibi güçlü olup altından kalkabilir miyim bunu başarabilir miyim? Unutma ahsen her güzel kapının ardında bir zorluk vardır. Sen de bu zorlukları atlattığında o güzel yarınlara ulaşabileceksin yapman gereken sadece sabretmek ve beklemek. 

Beklenmedik Anda Gelen MisafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin