Giriş

808 52 27
                                    

İki genç tartışıyordu. Cadde de sadece ikisinin sesi duyuluyordu. Gecede onlar işin sessizdi.

"BENİ DİNLE! ONA İNANMA!"

"İNANMIYORUM SANA KİM HONGJOONG, GÖZLERİMLE GÖRDÜM DİYORUM! GÖZLERİMLE GÖRMESEYDİM SANA SORARDIM ZATEN AMA GÖRDÜM!"

"TANRIM, SEONGHWA! HEPSİ YALAN! BU BİR OYUN! GÜVEN BANA ARTIK LÜTFEN!"

"SUS LÜTFEN DAHA FAZLA YALAN SÖYLEME!"

"YALAN SÖYLEMİYORUM! İNAN BANA! GÜVEN BİRAZ NOLUR!"

"YETER! GÜVENMİYORUM SANA, TAMAM MI!? GÜVENMİYORUM. GÖRDÜM DİYORUM HALA KONUŞUYORSUN! SADECE GÖRMEDİM AYNI ZAMANDA DUYDUM KONUŞMANIZI! GİDİYORUM SAKIN PEŞİMDEN GELME!"

"HAYIR! İNAN BANA LÜTFEN! BENİ YANLIZ BIRAKMA! Sende gitme benden nolur. Yalnız kalmak istemiyorum. Sensiz ne yapacağımı bilmiyorum. Gitme. *yere düşer*"

Hongjoong bayılmıştı. Kalbi bu acıyı, güvensizliği kaldıramamıştı. Lisenin başından beri aşık olduğu çocuk ona inanmamıştı.

Seonghwa arkasına bakmadan gitmişti. Eğer baksaydı Hongjoong'un bayıldığını görseydi belki geri dönerdi. Ama o bakmadı. Ya da bakmamayı tercih etti.

Bir süre sonra bir ayak sesi duyuldu. Hongjoong'a doğru ilerliyordu. Genç adam yerde yatan bedeni nazikçe kucağına aldı. İlerliyordu kucağında Hongjoong ile beraber.

İyi ama bu adam kimdi? Ve Hongjoong'u nereye götürüyordu? Tanıdık biri olma ihtimali neydi?

~~~~~

Merhaba!

Yine bir fic ฅ^•ﻌ•^ฅ

Bu ficide rüyamda gördüm...
Cidden rüyalarım fazla olmaya başladı artık :)

Umarım beğenirsiniz ~❀

THANK U ~SEONGJOONG ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin