❀Klinik❀

128 21 16
                                    

Hongjoong~

"Evet Tae, benimle konuşma girişimlerinde dahi bulunmadılar. Sadece bana bakıyorlardı."

"Sen baktın mı?"

"Salak mısın? Tabiki hayır."

"Peki sırık ile nasıl karşılaştınız?"

"Tahmin et hadi. Asla zorlanmazsın."

"Tüm tecrübelerime dayanarak ya çarpıştınız ya düştünüz ya da ikisi birden."

"İşte bu Taehyun-ah! Benden bir bilet kazandınız. Gel artık hadi. Hyung konuştu müdüre hanımla. İstediğin zaman gelebilirsin."

"Gelmeye çalışıyorum. Buradaki işlerimi bitirir bitirmez geleceğim. Bir sen bir de Beom gelmem için kafamı şişirdiniz."

"Tae-ah şimdiye kadar asla onun olduğunu düşünmüyordum ama sevgilin bir ihtimal Choi Beomgyu olabilir mi?"

"Evet o aynı üniversitedesiniz hatta."

"Tanrım bizim Beomgyu senin sevgilin! O asla susmak bilmeyen çocuk, fazla durgun, saygılı ve konuşmayı pek sevmeyen senin sevgilin. Taehyun onunla nasıl anlaşıyorsunuz? Bambaşkasınız."

"Zıt kutuplar birbirini çeker dostum. Onu seviyorum, aşığım. Beni seviyor, aşık. Biliyorsun yaklaşık iki-üç senedir çıkıyoruz."

"Gerçekten bir ödülü hak ediyorsunuz. Yılın çift ödülü size verilmeli."

"Teşekkürler biliyorum muhteşem olduğumuzu."

"Konu sen ve sevgilin olunca aynı Beomgyu'ya benziyorsun Tae."

"Olabilir. Sonuçta sevgilim."

"Kapatalım artık bu sevgili muhabbetini. Yeter."

"Sap olan kişi söyleyince kapatmak gerek."

"Kang Taehyun. Seni döverim. Sapım oldu mu?"

"Olmadı. Sana diyorum bir arkadaşım var seni beğenen. En azından sadece tanışın."

"Saçmala Taehyun. Biliyorsun. Ve onunla tanışmak ona umut verir."

"Olmaz bir şey. Sadece konuşun."

"Taehyun. Biliyorsun. Olmaz. Başka hiç kimseyle olmaz."

"O sırığı gördüğüm yerde öldürmek istiyorum. Kısmetini kapatıyor. Felix'inde sevgilisi var demedin mi? Tek sap seninsin şuan."

"Sap değilim ben. Benim bir sevgilim var zaten."

"Yoksa Minion yastığından mı bahsediyorsun?"

"Evet. O benim sevgilim. Boyu boyuma."

"Huyu huyuna."

"Ya! Yeter artık. Benim gibi birine nasıl Minion dersiniz. Onlar bahabiçilmez yaratıklar."

"Tamam kızma. Senin sinirin çabuk orana geliyordur."

"Bende diyordumki bugün hiç boyumla alay etmedi. Başına bir şey geldi herhalde. Ama beyefendi gayet sağlıklıymış."

"Sadece doğru zamanı bekliyordum. Ve sen bana onu atmış olduğunu söylemiştin. Hatta hyung senin için onunla alakalı her şeyi attığını da söylemiştin. Şarkı dışında."

"Ben çok isteyince Jaebeom hyung saklamış."

"Joong'um bana müsaade. Biraz da sevgilimle konuşacağım."

"Sana kaç defa bana Joong'um deme demedim mi?"

"Görüşürüz Joong'um."

"Suratıma kapattı kertenkele kılıklı."

THANK U ~SEONGJOONG ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin