❀Revir❀

164 22 16
                                    

Hongjoong ~

Sabah abimin uykusunda konuşmasıyla uyandım. Onu da kafasında müzik söylerek uyandırdım. Bana bir güzel kızmış sonra bana sarılarak tekrar uzanmıştık fakat odaya alacaklı gibi giren Jaebeom hyung bugün okul olduğunu bize hatırlattı. O olmasa öğlene kadar uyumaya devam edebilirdik.

Kahvaltımızı ve hazırlığımızı yapmış evden çıkmıştık. Okula araba ile gelmiştik. Jaebeom hyung yeni aldığı arabasının havasını atmak istiyordu fakat yandan son model arabayla gelen Profesör Namjoon ile havası bir balon gibi sönmüştü. Biz ona gülerken o ise içinden arabaya saydırıyordu.

Gülüşerek okula girmiştik. Abim hemen beni çekiştirerek müdürenin odasına doğru yönlendirdi. Şarkımı alacaktık. Müdüre dediğin biraz yaşlı olmalı ama bu kadın hiç yaşlı değildi. Yirmili yaşlarda olmalıydı.

"Günaydın Müdüre Daisy."

"Günaydın Profesör Yugyeom ve Hongjoong. Sabah sabah sizi buraya hangi rüzgar attı?"

"Şey biz Hongjoong'un şarkısını almak için geldik."

"Tahmin etmiştim. Peki hangi versiyonu?"

"Versiyon derken?"

"Seonghwa ile beraber söylediğimi yoksa tek başına mı?"

"Şey..."

"İkisini de istiyorum Müdüre hanım."

"Hongjoong-"

"Sorun değil hyung."

"Peki o zaman. Belgeler şurada olacaktı... Hah! İşte burada. Şurayı imzalarsanız tamamdır. Artık şarkıların asıl sahibi Hongjoong."

"Teşekkür ederiz Müdüre hanım."

"Bu arada Hongjoong şarkıyı en kısa sürede yayınlasan iyi edersin. Tüm tatil boyunca benden şarkıyı yayınlamamı istediler."

"Peki Müdüre hanım ama biz bir şirkete girene kadar yayınlamayı düşünmüyoruz."

"Siz bilirsiniz çocuklar. İyi dersler."

"Teşekkürler. Size de kolay gelsin."

"Teşekkür ederim."

Odadan çıkıp sınıf grubundan öğrendiğim dersliğe doğru gidecek iken hyung beni durdurmuştu.

"Ne yaparsan yap arkandayım. Çünkü biz Kim-"

"Kardeşleriz. İyi dersler hyung. İlk dersin hangi sınıfa?"

"Sanırım yeni gelenlere. Sana da iyi dersler. Zil çaldı çabuk ol."

Koşamama rağmen Profesör de koşmuş ve benden önce girmişti sınıfa.

"Evet çocuklar günaydın. A Hongjoong görmemişim seni. Geç kalma bir dahakine."

"Özür dilerim Profesör Jaebeom."

"Sorun değil. Yerine geçebilirsin."

Sınıfa dönüp baktığımda Jisung gözlerimin içene bakıyordu hüzünle fakat tek bir bakış atıp Ryujin'in yanına geçtim. Bana gülümsemiş bende ona gülümsemiştim. Bu kıza gülümsemek yakışıyordu.

"Evet gençler bu ders sadece size üç görsel verceğim ve onun hakkında hikaye düşüneceksiniz. Benim yapmam gerekenler var da. İkinci ders dersimi işleyeceğimden emin olabilirsiniz. Hongjoong gel bunları sırayı bozmadan herkese üç tane ver."

"Peki Profesör."

Ben masaya doğru giderken o bana bakıp çıkmıştı sınıftan. Görselleri alıp üçer tane herkese dağıtmıştım. Birinci görselde bir şehir, ikinci de bir meslek, üçüncüde ise bir olayın olduğu resim vardı. Ryujin'e döndüm.

THANK U ~SEONGJOONG ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin