Hongjoong~
Blackland adlı kafede oturmuş Felix ve Taehyun'u bekliyordum. Bu kafeyi yeni keşfetmiştim ve oldukça güzel, tatlı bir kafeydi. Sütlaçları favorimdi.
Kafenin kapısından giren Beomgyu ve Taehyun'a el sallamış ve buraya gelmeleri için işaret vermiştim. Dün Taehyun buraları henüz tam bilmediği için Beomgyu ile beraber geleceklerini yazmıştı. Bir kişi fazla her zaman daha iyidir.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk."
"Felix daha gelmedi. Onu beklerken ben sana konuyu anlatayım Beomgyu. Senin fikrin varsa sende söylersin."
"Peki. Tae az çok bir şey söyledi ama tam anlamadım."
Ben tam ona her şeyi anlatmıştım ki kapıdan girenlerle donup kalmıştım. Felix iyi bir azarı hak ediyordu. Gerçi böyle söylesem bile asla ona kızmayacağım gerçeği vardı.
"Felix?"
"Joongie~ Ne dersem diyeyim dinlemediler beni. Üzgünüm..."
İkisininde ne kadar inatçı olduğunu bildiğim için Felix'i bu seferlik affediyordum. Onu her zaman affediyordum.
"Peki oturun hadi."
"Hongjoong-"
"Sadece buraya ne için gelmişsek onun hakkında konuşacağız. Başka bir şey konuşmak istemiyorum. Evet şimdi numara sende var di mi Felix?"
"Evet. Kendim bulmaya çalıştım kimin olduğunu ama bir sonuca ulaşamadım."
"Hmm... Peki elimizde başka bir şey yok mu?"
"Var. Bizim okuldan olduğu kesin."
"Wooyoung haklı. Senin ve Yugyeom hyungun konuşmasını kaydetmesi için bizim okuldan olması şart."
"Çünkü okula sadece kartı olanlar girebiliyor."
"İyi ama okuldaki herkes olabilir. Başka bir şey lazım bize. Mesela hangi fakülteden olduğu."
"Bununla ilgili olarak ise geçen sene gösteriyle ilgilenen öğrencilerden biri olması büyük olasılık."
"Çünkü Yugyeom hyungun geleceğini biliyordu. Bunu bilenler sadece onlardı."
"Ve aynı zamanda Jisung, seni ve Yugyeom hyung abi kardeş ilişkisini de bilen birisi olduğunu söyleyebiliriz."
"Anladım ama beni yakından tanıyan bir tek sizdiniz."
"Tanrı aşkına Hongjoong bu zamanda sosyal medyadan her şeyi öğrenebiliyoruz. Ki sende aktif kullanan biri olarak bu bilgileri edinmesi oldukça kolay."
"Haklısın Sevgilim ama Hongjoong'un hesabı gizli değil mi?"
"Evet hesabım gizli. Takipçilerim az."
"Bence gösteride görevli öğrenciler ile Hongjoong'u takip edenleri karşılaştırabiliriz."
"Peki görevli öğrencileri nereden bulacağız."
"Benden tabiki. Görevli öğrenciler ve Profesörlerle bir grup açılmıştı. Hâla var grup çünkü herkes üşendiği için silen kimse olmadı."
"Bakalım o zaman."
"Chae Yunmi, Lee Juyeon, Jung Changi, Choi Beomgyu, yani ben, Yang Minseo, Mark Lee."
"Şimdi Hongjoong'un takipçilerinde hangileri var."
"Jung Changi, Mark Lee ve Lee Juyeon."
"Hmm. Artık şüpheli sayımız üçe düştü."
"Bunların ikisi sanat fakültesinde diğeri ise mimarlık okuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANK U ~SEONGJOONG ✔︎
Fanfic|Tamamlandı| İki genç tartışıyordu. Cadde de sadece ikisinin sesi duyuluyordu. Gecede onlar için sessizdi. "BENİ DİNLE! ONA İNANMA!" "İNANMIYORUM SANA KİM HONGJOONG, GÖZLERİMLE GÖRDÜM DİYORUM! GÖZLERİMLE GÖRMESEYDİM SANA SORARDIM ZATEN AMA GÖRDÜM!" ...