Bir hafta sonra
Hongjoong~
"Hyung!"
"Ooo! Birileri tarafından özlenmişim sanırım. Saçın yakıyor domates kafa. Yavaş düşeceğiz. Bak DoHyun o kadar iyi hyungum ki beni özlemiş bunun yanında."
"Bir hyungum bir adı var 'bu' değil. İki DoHyun noonanın yanında sana iyi davranmaya çalışıyorum hyung. Kim bilir beni nasıl anlatmışsındır."
"*gülerek* Aslında Hongjoong, seni oldukça tatlı bir şekilde anlattı."
"Sevgilim... Bozdun her şeyi. Kırk yıl ağzından düşmeyeceğim."
"Sevgilim dedi! Hyung yarın hazırlan randevuya çıkıyorsun."
"Jaebeom hyung fazla hızlı olmasan olmazdı. Tamam bücür sen kazandın."
"Çak Joong. Artık sap olmayacak bu hayırsız."
"Siz... Siz bilerek yaptınız! Hile var."
"Hadi ama hyung sende istiyorsun zaten ve çoktan söyledim bile."
"Belki sadece bir kere görüşürüz. Ben sapsızlığı seviyorum."
"Hadi ordan. Hayatta inanmam Yugyeom. Bambam ile yaptıklarınızı hatırlatırım."
"Beyler bunları arabada konuşsak. Yolumuz uzun."
"Evet Noona haklı. Hatta bence bunları geri dönüş uçağında konuşsak daha iyi olur."
"Joong... Konuşmuştuk bunu."
"Tamaam."
Jaebeom hyung ile DoHyun Noona bizi hava alanından almak için gelmişlerdi. Evet hyungun parasına kıyıp uçağa binmiştik. Ve hava alanı şehir merkezine uzaktı.
"Seni gerçekten özlemiş Jaebeom hyung. Sadece gıcıklık yapıyor."
"Hyung!"
"O zaman Hongjoong..."
"Kabul. İkimizde bundan bahsetmeyeceğiz."
"Güzel."
"Bunu nasıl bir anlaşma şekli?"
"Boşver Noona. Bu daha hiçbir şey."
"Woaw gerçekten renkli bir hayatınız var."
"Ya çok renkli..."
"Sanki her gün sürünüyormuş gibi."
"Öyle ama..."
"Tamam Joong-ah. Sen uyu hadi."
"Peki."
🔗
Eve gelmiş ve DoHyun Noonanın yaptığı yemekleri yemiştik. Gerçekten güzeldi. Jaebeom hyung iyi birisini yakalamıştı. Ayrılırlarsa onu dövecektim.
Şimdi ise beraber bahçedeki çardakta oturuyorduk. DoHyun Noona ile gerçekten yakışıyorlardı.
"Eee? Nasıl geçti tatilin Hongjoong?"
"Güzeldi. Hatta arkadaş bile edindim."
"Sevindim. Peki Felix ile hâla konuşuyor musunuz?"
"Evet yarın buluşacağız. Şey... Hyung o buraya geri geldi mi hiç?"
"Kim? Wooyoung mı?"
"Evet..."
"Geldi hemde her gün. Gelip bana bu sene gelip gelmeyeceğini sordu. Ben bilmiyorum dedim. Aslında yalan değil. Dün öğrendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANK U ~SEONGJOONG ✔︎
Fanfic|Tamamlandı| İki genç tartışıyordu. Cadde de sadece ikisinin sesi duyuluyordu. Gecede onlar için sessizdi. "BENİ DİNLE! ONA İNANMA!" "İNANMIYORUM SANA KİM HONGJOONG, GÖZLERİMLE GÖRDÜM DİYORUM! GÖZLERİMLE GÖRMESEYDİM SANA SORARDIM ZATEN AMA GÖRDÜM!" ...