Hongjoong ~
Sahile gelmiştik. Evimiz yakındı sahile. Bazen geceleri hyung ile burada yürüyorduk. Ama bu gece bana eşilik eden kişi farklıydı.
İkimizde sessizdik. Ben onun ilk konuşmasını bekliyordum, büyük ihtimalle o da beni bekliyordu. Sessizlik can sıkıcı bir hâl aldığında konuşma kararı almıştım. Ve sanırım o da almıştı.
"Seonghwa-"
"Hongjoong-"
İkimizde gülmüştük.
"Söyle lütfen."
"O hayır, sen söyle."
"Söyle Hongjoong."
"Benimki önemli değil sonra söylerim. Söyle çabuk Seonghwa."
"Peki. Bir şey sormak istiyorum."
"Sor tabii."
"Eğer özel olmayacaksa, ablana ne oldu? Nesi vardı?"
"Hmm..."
"Özelse boşver. Sen söyle-"
"Lisa noona intihar etti."
"Ne? Neden?"
"Aslında onun hiçbir sorunu yoktu. Tek sorunu hayali arkadaşı Mina idi."
"Hayali arkadaşı mı?"
"Evet. Annem söylerdi. Küçükken şehirden uzak bir evde yaşadığımız için hiç arkadaşı olmamış. O da kendi kendine oynayarak bir hayali arkadaş bulmuş. Annemle babam bu halini fark edip hem şehire taşınmışlar hemde hyung dünyaya gelmiş. Bu olanlardan sonra bir daha noona hiç hayali arkadaşı Mina'dan bahsetmemiş. Annemde sorunun çözüldüğü düşünmüş. "
"İyi ama hayali arkadaş ne kadar tehlikeli olabilir ki? Şuraya oturalım. "
"Tamam. Emin ol her hayali arkadaş iyi değildir. Mina da değildi. Gerçekten de Mina bir daha noonayı görmemiş. Ama Lisa noona ölmeden önceki son iki yılda yine gelmiş Mina. Noona bunu bize söylememiş. Chaeryoung noonaya söylemiş ama o da senin gibi düşünüp işin dalgasına almış. "
"Genler bir olunca..."
"Sus bi. Anlatayım bitsin."
"Peki. Bölmeyeceğim bir daha."
"Güzel. Mina senin sandığın kadar iyi değil. Noonama bir şeyleri yapmaya zorluyormuş. Onu tehdit ediyormuş. Noona ona inanmasada gerçekten de dediklerini yapıyormuş. Bir kere bisikletten düşmüştüm. Noonanın dediğine göre bunu yapan oymuş."
"Yani intihar etmesini söylen Mina mıymış?"
"Evet. Ve onu biz ve Chaeryoung noonayı öldürmekle tehdit etmiş. Ama Lisa noona bunları bize hiç söylememişti."
"Peki nereden biliyorsun o zaman?"
"Mektup. Bana bıraktığı mektupta yazıyordu tüm bunlar."
"Hmm... Böyle bir şey beklemiyordum."
"Seonghwa kusura bakma ama sen fazla salaksın."
"Ne?"
"Sence böyle bir şey mümkün olabilir mi? Aklın alıyor mu?"
"Yani hepsi yalan mıydı? O kadar anlattın."
"Sadece seni kandırmak istemiştim. Lisa noona kansermiş. Ve bunun tedavisi yokmuş. Kimseye söylememiş. Ölmeden bir kaç gün önce her şeyi planlamış. Ve Chaeryoung noonanın dediği gibi evden kaçmış. Hastanede son nefesini vermiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANK U ~SEONGJOONG ✔︎
Fanfiction|Tamamlandı| İki genç tartışıyordu. Cadde de sadece ikisinin sesi duyuluyordu. Gecede onlar için sessizdi. "BENİ DİNLE! ONA İNANMA!" "İNANMIYORUM SANA KİM HONGJOONG, GÖZLERİMLE GÖRDÜM DİYORUM! GÖZLERİMLE GÖRMESEYDİM SANA SORARDIM ZATEN AMA GÖRDÜM!" ...