Hongjoong~
Karşımda duran Eunwoo ve Mingyu hyung ile oldukça şaşırmıştım. Aktarmalı olarak gideceklerini gelmişken hyungumu görmek istediklerini söylemişlerdi. Eunwoo hyung bir dizi için Mingyu hyung ise ona destek amaçlı gittiklerini söylemişti . Çoğul eki kullandığını sorduğumda Jungkook hyung da orada onlarla bulaşaçakmış. Yani bir araya gelmelerine üç kişi kalmıştı. Uzun zamandır onları göremeyen hyungum onları biraz gezdirmek istediğini söylemişti. Bende beni eve bırakmalarını onlarla gitmek istemediğimi söylemiştim. Bunun üstüne Taehyun'u okuldan almak için okula gitmiştik ama Beomgyu'da kalacağını söylemişti. Bizde geri evimize dönmüştük. Beni eve bıraktıktan sonra yarım saatlik hyungumun nasihatını dinledikten sonra gitmişlerdi.
Şimdi ise Nora'yı almak için kliniğe gidiyordum. Sanırım sıkılmamın ve yerimde duramamamın azıcık katkısı vardı buna. Baya benimsemiştim kliniği gide gele. Gerçekten içim içime sığmıyordu. Doğru mu yaptım yanlış mı yaptım. Yanlız kalırsam düşünmekten kafayı yiyecektim. Bu yüzden kliniğe gitmem daha iyiydi benim için. Belki Lisa da oradadır.
Kliniğe gittiğimde ses gelmiyordu. Sanırım işleri vardı. Bekleme odasına girdiğimde Lisa ve Bayan Park oradaydı. Lisa beni görür görmez yanıma gelmişti.
"Merhaba tatlım. Seni iyi görsüğüme nasıl sevindim bilemezsin. Merhabalar Bayan Park."
"Merhaba Hongjoong. Artık bayan Park değilde sadece Noona olsa?"
"Peki siz nasıl isterseniz."
"Kontrolü vardı bugün. Ama acil bir hasta gelince onunla ilgilenmek zorunda kaldılar. Şimdiye bitmişti işimiz."
"O zaman iyiki birisi gelmiş yoksa bu güzel ve tatlı kızı göremeyecektim."
Başını severken sanki söylediğimi anlamış gibi elimi yalamıştı.
"Seni gerçekten sevmiş anlaşılan. Çok arkadaş canlısıdır. Ama herkesin elini yalamaz. Bu çok saçma diyeceksin ama sadece benim elimi yalıyordu şimdiye kadar. Seonghwa yaptıklarım aynısını yapsa da onun elini yalamamıştı. Şimdise seninkini yaladı. Seni gerçekten sevmiş."
"Teşekkür ederim güzel hanımefendi. Duygularımız karşılıklı. Bende sizi çok sevdim."
"A Hongjoong hoşgeldin tatlım."
"Hoşbuldum Noona."
"Kusua bakmayın Bayan Park. Önemliydi."
"Sorun değil bunun sayesinde Hongjoong ile karşılaştık Lisa ile."
"Peki şimdi alabilirim sizi."
"Siz onu muayene ederken ben bir lavobaya gideceğim."
"Tabii. Karşıdan soldaki kapı."
"Teşekkürler."
Lisa ile beraber muayeneye odasına gittiğimizde DoHyun Noona da arkamızdan gelmişti. Noona onu sedyeye çıkarıp muayene etmeye başlamıştı.
"Joong-ah."
"Efendim Noona?"
"Bir soru sorabilir miyim?"
"Tabiki Noona."
"Neden Lisa?"
"Efendim?"
"Neden başka köpek değil de Lisa? Diğer köpeklere ona davrandığın gibi davranıyorsun. Bunun özel bir sebebi var mı?"
"Şey..."
"Söylemek istemezsen-"
"Evet var. Biz üç kardeştik Noona. Hyung, ben ve bir ablam vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANK U ~SEONGJOONG ✔︎
Fanfiction|Tamamlandı| İki genç tartışıyordu. Cadde de sadece ikisinin sesi duyuluyordu. Gecede onlar için sessizdi. "BENİ DİNLE! ONA İNANMA!" "İNANMIYORUM SANA KİM HONGJOONG, GÖZLERİMLE GÖRDÜM DİYORUM! GÖZLERİMLE GÖRMESEYDİM SANA SORARDIM ZATEN AMA GÖRDÜM!" ...