XV.

3.1K 300 147
                                    

Selam🤍 uzun bir bölüm ile geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam🤍 uzun bir bölüm ile geldim

İyi okumalar 🤍✨

****
"Bakar mısın? Üçtür yanlış sipariş hazırlıyorsun. Votka istedim. "

Kerem önüne bira bardağını koyan kadına mahçup bir ifade ile baktı.

"Özür dilerim. Hemen hazırlıyorum."

Kadın sinirli bir şekilde kafasını sallayıp arkadaşına geri dönerken Kerem sıkkın bir şekilde oflayarak elini votka şişesine attı. Günlerdir dalgın ve dikkatsizdi. Tüm bunları barın içinden izleyen Bars ve Elçin birbirlerine bakıp iç çekmişti.

"Sadece bir haftada bu hâle geldi. " dedi Elçin umutsuzca.

"Hak etti. Bırak sürünsün. " dedi üzerine Bars. Ona defalarca söylemişti. Duygularından kaçarak pişman olacağını  ve dediğine gelmişti sonunda.

"Hak etti evet ama kıyamıyorum ben size ya. Hem böyle bir aya Prestij batar söyleyeyim. Bu hafta ona yakın şikayet aldık. İlk defa. "

Bars kollarını göğsünde bağladı. Kerem'in dalgın dalgın işini yapmasını izledi. Böyle oluru olmadığını görüyordu.

"Sen onun yerini al. Yanıma gelmesini söyle. "

"Kavga etmeyesiniz. Dün konuşmaya çalıştım da lafı ağzıma tıktı. "

"Çağır sen. Arka kapıda sigara içeceğim. "

Bardan çıkan Bars direkt arka kapıya geçmişti. On dakika kadar sonra geldiği kapıdan gözüken Kerem ile sigarasını yakmış bir tane de ona uzatmıştı. Yorgun gözlerle sigaraya bakıp ağırca almıştı elinden.

"Uyku uyumuyor musun sen? " dedi Bars sırtını duvara yaslarken. Kerem de sigarayı yakıp kendi gibi yaslandı duvara.

"Düşünmekten uyuyamıyorum. "

"Peki bu saatten sonra kovulmak mı istiyorsun? "

Bars ketum bir ses ile sorduğunda Kerem'in şaşkın ve tereddütlü bakışlarını üzerine çekmişti. Kardeşim dediği adamı en iyi kendisi tanıyordu. Onun kendine çeki düzen vermesi için bu tarz kışkırtıcı bir konuşmaya ihtiyacı vardı.

"Dalga mı geçiyorsun? "

"Barımı batırmana göz mü yumayım yani Kerem? Kendine gelmeyi düşünüyor musun? "

Kerem'in anlık siniri birden mahçubiyete döndüğünde Bars duruşunu bozmadı.

"Kusura bakma kardeşim. Kafam allak bullak ama düzeleceğim. "

"Susmak yerine anlatsan keşke. "

"Ne anlatayım ki? Kalbini kırdım işte sonunda. "

Kerem başını gökyüzüne doğru kaldırdı. Bars onu doğru dönerken elini omzuna koydu.

Ben Hep Böyleydim | GAY(ara verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin