XIX.

3.4K 339 252
                                    

Selam🤍 bu bölümün yarısını rakı sofrasında yarısını hasta yatağında yazmam alakasızlığı slayy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam🤍 bu bölümün yarısını rakı sofrasında yarısını hasta yatağında yazmam alakasızlığı slayy

İyi okumalar 🤍

********

"Bir shot daha. "

Kerem zaten bana bakarken dediğim şey ile kafasını yana doğru eğmi ve ifadesini derinleştirmişti. Yaklaşık iki saattir karşısında çakır keyif bir şekilde eğlenmemi izliyordu. Aslında o çakır keyif olduğumu düşünüyordu. Kafam oldukça yerindeydi. Salak salak gülüyor, kendi ses desibelimin oldukça üstünde konuşup eğleniyordum. Hayatımın bir bölümünde böyle bir oyunculuk sergileyeceğini tahmin dahi edemezdim. Gülerek yanımdaki Yusuf'un omzuna yaslandığımda dudaklarından 'hasbinallah' kelimesi dökülürken içten içe ne kadar eğlencediğimi düşünüyordum. Bunu ona yansıtmamakta oldukça başarılıydım.

"Umut sonunda eğleniyorsun amına koyayım. Moron gibi dolanıyordun. "

Üstüne bir şey demedim. Gözlerim dik dik Yusuf'a bakan Kerem'in üstündeydi. Onu biraz bile tanıdıysam şu an sinirliydi. Fakat ilk defa kıskanç yönünü görüyordum. Beni kıskandığını ilk defa hissediyordum. Bu aptal bir mutluluk veriyordu insana. Eskiden kınadığım her şeye gelmiştim. Aşk insanı aptallaştırıyor çok gereksiz bir duygu diyordum. Aşk ağzıma sıçmıştı. Çiftlerin birbirlerini kıskanması çok anlamsız güven problemi bence derdim. Şu an Kerem'in beni başka bir adamdan kıskanması deli hoşuma gitmişti. Aksine kıskanılmak sevildiğini hissettiriyordu. Tabi ki dozu vardı lakin ben henüz ilk kıskanılmamı yaşıyordum. Bayılmadığım için şükretmeliydim.

Önüme sertçe çarpılan bardak ile yanımdakiler de irkilmişti. Onun bu agresif halinin sebebi olmak aylar sonra iyi hissetmeme neden oluyordu. Hafifçe sırıtıp gözlerimi ondan çekmeden konuştum:

"Yeni mi başladın amca? "

Yusuf'un elindeki çerez şokla bara düşmüş bana yarım ağız açık şekilde bakıyordu.

"Anlamadım? " dedi Kerem asabi bir ses ile.

"Daha önce seni burada görmedim amca. Agrasif gibisin biraz. "

"Lan sarhoş mu oldun ne amcası? " dedi yandan Enes. Onun da sesini kulak arkası edip Kerem'in bozaran ifadesini izledim. Fakat bu beni tatmin edemeyecek kadar kısa sürmüş, yüzüne tanıdık bir alay oturmuştu.

"Yeniyim ama senin gibi veletlerle ilk defa uğraşmıyorum. "

Tek kaşımı kaldırdım bilmiş bir şekilde. Dışardan bakılınca birbirine sinir olmuş iki yabancı gibi duruyorduk büyük ihtimalle. Aramızdaki bu imaları tek birbirimizin anlaması bile hoşuma gitmişti. Deliriyorum herhalde. Hiç benlik hareketler değildi oysa ki.

"Umut, adam karizmadan kırılıyor taşaklı kesin dayak yeriz buradan çıkmadan ne amcası lan sus. " dedi Yusuf kulağıma doğru. Onu da görmezden gelip konuştum:

Ben Hep Böyleydim | GAY(ara verildi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin