𝗕𝗧𝗦 - Jimin

270 14 8
                                    

Ez a rész kpop__lollipop kérésére készült.

Szólt az ébresztő, mire te álmosan kinyitottad a szemeid. Ismét vége volt a hétvégének és mehettél vissza az iskolának nevezett börtönbe. Holdkorosan kiszálltál az ágyból és felvetted a mamuszod. A konyha felé kezdtél el csoszogni. Szüleid már a konyha asztalnál ültek és vártak rád.
- Szia drágám. Jó reggelt. - köszönt neked anyukád.
- Nem jó ez a reggel. Szinte semmit nem aludtam az éjszaka. Úgy érzem magam mint egy hulla. - mondtad nyügösen.
- Az látszik. - mondta anyukád
- Kösz anya. Én is szeretlek. - válaszoltad és leültél te is az asztalhoz.
- Már kiraktuk neked a reggelit. - mondta apukád és az előtted lévő müzlire mutatott.
- Köszönöm. - mondtad egy hamiskás mosollyal az arcodon. Gyorsan befaltad a reggelid, felmentél a szobádba és felöltöztél. Aznap derült ki, hogy ki lesz a cserediák aki nálad fog lakni. Persze, te be voltál tójva, féltél, hogy nem jöttök ki jól. Ezért a szokásosnál is szenvedősebben telt a reggeled.

Utolsó óra volt az osztályfőnöki, ahol a tanár mindenkinek kiosztott egy lapot, amin rajta volt a cserediák neve és képe aki hozzájuk költözik. Amint megláttad ki fog nálatok lakni még jobban beparáztál. Fiú, méghozzá egy nagyon helyes fiú. A cserediákok érkezése hétvégén volt esedékes. Te nem tudtad, hogy várod e vagy sem. Igazából vártad csak féltél, hogy utálni fog.

Eljött a hétvége. Egésznap azt vártad mikor fog megérkezni, nem csak azért mert találkozni akartál vele, hanem azért is mert már eleged volt a reptéren álldogálástól. De akkor végre leszállt a gép és a cserediák megérkezett. Szüleid és te integetetek neki, hogy menjen oda hozzátok. A fiú elmosolyodott, mire neked dobbant egyet a szíved. Felétek kezdett szaladni, reflexből megigazítottad a hajad.
- Jó napot. Szia. - köszönt a szüleidnek és neked. - Jimin vagyok.
- Ó, nyugodtan tegez minket Jimin. Én [anyukád neve] vagyok és ő [apukád neve] a férjem. - köszönt vissza anyukád.
- Szia. - intettél szégyenlősen. - T/N vagyok.
Amikor a bemutatkozáson túlestetek elsétáltatok a kocsihoz. Aztán jöhetet a haza út. Jimin és te ültetek hátul. Baromi kellemetlenül érezted magad. Csak csöndben ültetek ami még kínosabbá tette a szituációt, de akkor Jimin megtörte a csendet.
- Nagyon csinos vagy. - mondta.
- Ez csak egy üres bók, biztos nem így gondolod. De azért köszönöm. - válaszoltad, de közben átkoztad is magad, hogy miért mondtál ilyet, azt gondoltad így biztos hülyének tart.
- Nem üres bók volt. Így gondolom.
Az út maradék része csendesen telt. Nem szóltatok egymáshoz, ami nagyon nyugtalanított. Féltél, hogy már az első nap megutál. Végre hazaértetek. Jimin-nek segítettél kipakolni és megmutattad neki a házat. Neki a te szobáddal szomszédos szobában volt "lakhelye". Aztán eljött a vacsora. Persze te és Jimin egymás mellett ültetek. De aztán egy kezet éreztél meg a combodon. Jimin volt. Kicsit furán nézhettél mert szüleid rá is kérdeztek.
- Mi a baj T/N? - kérdezték kórusban.
- Nem, semmi. - mondtad, miközben nyeltél egyet mert Jimin keze elvándolrolt belső combodhoz és azt simmogatta. Vacsora után persze elbeszélgettél Jimin-nel.
- Ez mi volt? - vontad kérdőre.
- Mi mi volt? - kérdezte szándékosan, hogy idegesítsen.
- Hát az amit vacsora közben csináltál.
- Ja, hogy az. Hmm, semmi. - válaszolja és közelebb hajol hozzád. - Miért nem tetszett?
- De.......vagyis nem, nem. - próbáltad menteni a menthetőt. De Jimin olyan közel volt az arcodhoz, hogy gondolkodni se tudtál. Aztán hirtelen ajkaidra tapatt. Te az elején csak kikerekedett szemmel nézt, de aztán visszacsókóltál. Aztán Jimin hirtelen elvált ajkaidtól.
- Megyek tusolni. Jösz? - mondta mintha az, hogy együtt zuhanyoztok a világ legtermészetesebb dolga lenne.

 Jösz? - mondta mintha az, hogy együtt zuhanyoztok a világ legtermészetesebb dolga lenne

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Remélem tetszett. Majd jövök, csumi!

Kpop ImaginesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu