𝗩𝗲𝗴𝘆𝗲𝘀

229 8 10
                                    

~ kpop idols as mythical creatures

Őszintén túl sok időt töltöttem el a tiktokon és megihletődtem. Plusz Raven-nek is van ilyesmi rész a könyvében Stray Kids-es verzióban. Most, hogy itt a halloween gondóltam írok egy ilyen részt.
Kissé erotikus (néhány idolnál nem is kissé) lett ez a rész. Ezt itt az elején jellzem.

Enhypen - Sunoo꧂
𝓕𝓪𝓲𝓻𝔂

Hazudhattad volna azt, hogy leköt az előadás ahova szüleid elrángattak, de őszintén eszedben nem volt. Hangot is adtál szenvedésednek, mind addig amíg az egy késve érkező be nem toppant és leült melléd. Mosolyodat nem tudtad lepkezni miközben ránéztél édes arcára. Furcsa érzés kerített hatalmába. Valahogy ez a fiú más volt, mint egy ember. De mindenestre eléggé megtetszettek neked kisfiús arcvonásai, édes mosolya és a kedves csillogás a szemében. Amikor meguntad bámulását úgy döntöttél beszélgetsz vele.
- Szia! Én T/N vagyok - hajóltál oda füléhez.
- Szia! Én Sunoo - mutatkozott be ő is.
- Eléggé unalmas ez az előadás nem gondolod? - kérdezted a fiú egy aprót bólintott.
- Szó-szó. Annyira nem rossz.
- Igaz nem rossz. Szörnyű - mondtad szemed forgatva, Sunoo meg kuncogott egyet. Élveszted a beszélgetés a fiúval. Ezért is döntötettek úgy, hogy kettesben maradtok a szünetben.

A fiú kezei a testedet fedezték fel, miközben szenvedélyesen csókolóztatok.
- Még nem is mondtam - hajolt el egy pillanatra - Happy halloween - mondta édesen.
- Happy halloween - mondtad te is és újra egymásnak estetek.
A gondnok igazán kedves volt. Simán beengedett titeket a takarító szertárba. Nem mondható romantikus helynek, viszont megteszi.
Sunoo lassan lehúzta ruhád cipzárját, míg te ingét kezdted lehámozni róla, de aztán hirtelen megállított.
- Várj!
- Miaz? - kérdezted miközben nyakát kezdted el csókólni.
- Valamit el kell mondanom.
- Ugye nincs barátnőd? - kérdezted kétségbe esve.
- Nincs - mondta a fiú, mire neked nagy kő esett le a szívedről. - Ez ennél sokkal durvább - kérdőn felnéztél rá, de aztán folytattad nyakának nyálas puszikkal való ostromlását. - Tündér vagyok.
- Hülyének nézel? - kérdezted csípőre tett kézzel.
- Nem. Ez az igazság. Vedd le az ingem! - kérésére kigombóltad a maradék gombot is és lehámoztad róla, aztán hirtelen a fiúnak színes szárnya nőtt. Előszőr tágra nyílt szemmekkel figyelted, de aztán teljesen elvarázsólt. A színei miatt le se tudtad róla venni a szemed. Kezeiddel óvatosan végig simitottál a szányakon.
- Gyönyörűek - mondtad magad elé, ezért a fiú elmosolyodott.
- Ez azt jelenti nem bizonytalanodtál el - fonta kezeit derekad köré és húzott magához egy újabb nyelves csókra.

- Ez azt jelenti nem bizonytalanodtál el - fonta kezeit derekad köré és húzott magához egy újabb nyelves csókra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(G)I-dle - Minnie꧂
𝓥𝓪𝓶𝓹𝓲𝓻𝓮

Minnie gyengéden végig simított nyakadon, de amit utána tett nem volt gyengéd. Fogaival végig karcolta nyakad, majd megállt egy ponton. Oda előszőr adott egy nyálas csókot, aztán két szemfogát beléd döfte. Egész tested remegett, ha Minnie nem tartott volna meg összeestél volna. Már megszoktad ezt az érzést.
Tudtad, hogy nem kéne beleszeretned a lányba, csak ezt könnyű mondani. Jól tudtad azt is, hogy neki nem vagy több csak egy mánia. A tested és a véred illata vonzodta. Egyikkel se tudott betelni.
Miközben véredet szívta kezei csupasz tested fedezték fel. Amikor végzet még lenyalta a vért a szája széléről és elmosolyodott.
- Ügyes voltál babygirl, mint mindig. Most megkapod a jutalmad - mondta és tested csókólgatásába kezdett. Egyre lejebb és lejebb haladt.
Amikor leért mélyen beléd nyalt, amire szinte felsikítottál.
Minnie mesterien tud bánni a nyelvével. Egyre jobban kezdtél közeledni az eufória kapujához, amit nem sokára át is léptél. Minnie nevét nyögve élvesztél el, aki ezután felegyenesedett és egy olyan szenvedélyes csókban részesített, hogy abba beleremegett a lábad.

Kpop ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang