GL!
Már rég óta szerelmes voltál Momo-ba, de sosem merted volna beismerni. Főleg, mert a lány elég népszerű volt, folyamatosan körbe állták őt fiúk, akik a szívét próbálták elnyerni. Nem hitted, hogy van esélyed a lánynál. Úgy gondóltad biztos visszautasítaná egy másik lány közeledését.
Momo mindig is a kedvességéről, a szerethetőségéről és a csinos megjelenéséről volt híres. Mindig mindenkinek mosolyt csalt az arcára. Mind emellett senki sem hunyt afelett se szemet, hogy milyen jól tud táncólni és énekelni. Az iskola tánc csapatában találkoztál a lánnyal előszőr. Első látásra beleszerettél, aztán amikor megismerted még jobban elvarázsólt, ez nem vitás.
Mindig alig vártad a próbákat, mivel Momo feletted járt, ezért ritkán beszéltetek a suliba. Ezért is történt az, hogy majd' kiugrott a szíved amikor hirtelen megjelent mögötted és kezeit a te vállaidra helyezte.
- Szia! – mondta és pattant egyet.
- Szia! – intettél bizonytalanúl.
- Lesz egy buli amit egy tizedikes lány szervez. Szeretném ha velem jönnél.
- Oh, én benne vagyok. – válaszoltad nyugdtan, bár belűl ordítottál örömödben.
- Az szuper. Szombat este érted jövök. – mondta és sarkon fordúlt.
- De várj! Szombat az holnap van. – szaladtál utána, ő meg csak rád mosolygott.
- Igen, készűlj el, hatra ott leszek.
Arcod szinte lángólt. Már azonnal azon agyaltál mit vegyél fel.Eldöntötted, hogy most kirugsz a hámból és valami szexit fogsz felvenni. De mivel sok szexi ruha nincs a szekrényedben ezért az iskola után vásárólni indúltál. Egyedűl mentél volna, viszont amikor a plázába indultál hirtelen Momo jelent meg melletted.
- Vásárólni indúlsz? – kérdezte, mire összerezzentél.
- Ööömm, igen.
- Vegyél valami dögöset a kedvemért. – mondta és kacsintott egyet, majd ott hagyott a gondolataiddal. Nem értetted miért mondta ezt, de eleget tettél kérésének. Végülis eleve ezt tervezted.Szombaton már órákkal Momo megjövetele előtt elkezdtél készülődni és milyen jól tetted. A lány korábban érkezett.
- Szia Momo! Már nagyon vártunk – mondta anyukád és beinvitálta a lányt. Te lerohantál a lépcsőn. Amikor Momo meglátott tátva maradt a szája. Odasétált hozzád és a füledbe sugott:
- Ha így folytatod nem fogom tudni visszafogni magam. – aztán elhajólt és az ajtóra mutatott. – Mehetűnk is, mindjárt itt a taxi. – mondta és elkezdett a csuklódnál fogva kihúzni a házból. Még gyorsan intettél anyukádnak, aki csak nevetve figyelt bennetek. A taxi tényleg nem sokára megérkezett. Momo és te is hátúl ültetek. Az út feléig igazából csak csönben ültetek egymás mellett, de aztán egy kezet éreztél meg combodon, ami egyre feljebb és feljebb csúszott. Kérdőn néztél a lányra aki csak mosolygott miközben belső combod simogatta. Nagyot nyeltél. De aztán megérkeztetek. Remegő lábakkal kiszálltál az autóból. Igazából nem nagyon voltál még ilyen bulikon.
Momo mintha megérezte volna izgulásod és el akarta volna terelni a figyelmed fenekedre simított.
- Mehetűnk. – mondta és elindult befelé, te meg utána mentél. A házi buli már rég elkezdődött. Max hangerőn üvőltött a zene és mindenki táncólt. Ti is elvegyűltetek a tömegben. Még a házi gazdának odaintetettek utána kezdődhetett az önfelet tánc. Momo teljesen hozzád simult és ahol lehetett megérintett. Nem értetted viselkedését, mert elméletben akkor még nem volt a szervezetében egy csepp alkohol se.
Kezeit végig simitotta combodon miközben hátúl neked volt simulva, ami egy sóhajt váltott ki belőled.
- Oh, ilyen hatással vagyok rád baby? – kérdezte pimaszúl és fedetlen nyakad kezdte csókólni. Egyre nyálasabb és nyálasabb csókokat hintett a nyakadra, de kezei se tétlenkedtek.
- Menjűnk egy italért. – hagyta abba hirtelen és elkezdett kimenni a tömegből. Az egyik asztalhoz lépett és megfogodt két pezsgőt és az egyiket feléd nyújtotta.
- Hogy tetszik a party? – kérdezte.
- E-eddig na-nagyon jó.
- Igen? Én tudom, hogy tehetném még jobbá. – mondta egy pimasz mosoly kiséretében. Még megidtad a pezsgőt amit ő szinte egy kortyintással lehúzott és letetted a poharad. Ebben a pillanatban Momo az ajkaidra tapadt. Nyelvét szinte rögtön a szádba dugta, kezei meg a fenekeden pinhentek. Te hajába túrtál. Combjaid alá nyúlt és felemelt amíg te lábaidat a dereka köré fontad, ajkaitól egy pillanatra se elválva. Nagy nehezen eldölöngéltetek egy félre eső zúgba ahol a lány letett és a falnak nyomott.
- Olyan gyönyörű vagy. – lihegte.
- Te is. – mondtad szégyenlősen.
- Egy ilyen gyönyörűség csak a legjobb kényesztetést érdemli, amit tőlem meg is fog kapni. Készűlj fel! Ezt az éjszakát sosem felejted el. – mondta és újra csókólni kezdett mikőzben csiklódra simitott.Ezt kpop__lollipop-nak szánom.💖
Nagyon szépen köszönöm az 1k-t, tényleg. Ezt az egész 1k special dolgot ra_ven93-tól loptam. Remélem nem probléma. + nagyon szépen köszönöm a 60 követőt is 💖💖💖.
Most a hosszú hétvégén több rész várható, de inkább nem igérek semmit😅
Csumi!💖